خبرگزاری کار ایران

احمدی در تذکر شفاهی:

در بودجه سال جاری تبدیل وضعیت نیروهای شرکتی دیده شود

در بودجه سال جاری تبدیل وضعیت نیروهای شرکتی دیده شود
کد خبر : ۱۵۴۵۲۵۶

یک نماینده مجلس گفت:نیروهای خدمتگزار شرکتی سال‌ها است که منتظر تبدیل وضعیت خود هستند. درخواست داریم تا در بودجه سال جاری تبدیل وضعیت نیروهای شرکتی دیده شود

به گزارش ایلنا، محمدرضا احمدی سنگر در نشست علنی امروز (یکشنبه ۲۹ مهرماه مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی خود خطاب به وزیر راه و شهرسازی گفت: راه‌های مواصلاتی استان گیلان بسیار نامناسب هستند. ورود جمعیت به استان گیلان که چند برابر جمعیت خود استان است و استفاده از ظرفیت موجود بسیار ناعادلانه می‌باشد و موجب حوادث ناگوار منجر به مصدومیت و فوت می‌گردد. ضرورت دارد تا به این استان و مسافرین و مترددین در جاده‌های مواصلاتی توجه ویژه صورت بگیرد.

این نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: نیاز است تا بنیاد مسکن نیز توجه بیشتری به استان گیلان داشته باشد زیرا خبری از آسفالت راه‌های روستایی که بارها زیرسازی می‌شوند و هزینه برای آنها صرف می‌گردد نیست. باید توزیع عادلانه آسفالت و رفع مشکلات مردم در اولویت مسئولین قرار گیرد.

نماینده مردم رشت و خمام در مجلس شورای اسلامی، ادامه داد: طرح‌های عمرانی و زیرساختی استان گیلان به ویژه در شهرستان‌های رشت و خمام شتاب بیشتری بگیرد.

وی خطابه رئیس جمهور عنوان کرد: خانواده‌های جانبازان، ایثارگران و شهدا انتظار دارند تا در بودجه سال ۱۴۰۴ اعتبار لازم برای برای تبدیل وضعیت ایثارگران مد نظر قرار بگیرد فرزندان ایثارگران بعد از سال ۱۴۰۱ منتظر اقدام دولت محترم هستم شما که از ایثارگران هستید این نوید را در بودجه به ملت شریف ایران ابلاغ کنید.

احمدی تصریح کرد: نیروهای خدمتگزار شرکتی سال‌ها است که منتظر تبدیل وضعیت خود هستند. رئیس جمهور در مجلس حضور داشته‌ و استحضار دارد که این طرح برای خدمت به اقشار کم درآمد جامعه مصوب شد به همین دلیل درخواست داریم تا در بودجه سال جاری تبدیل وضعیت نیروهای شرکتی دیده شود.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز