خبرگزاری کار ایران

بیگدلی در تذکر شفاهی:

بهای گندم به گندم‌کاران باید در اولین فرصت پرداخت شود

بهای گندم به گندم‌کاران باید در اولین فرصت پرداخت شود
کد خبر : ۱۵۴۵۲۵۳

بیگدلی نماینده مردم خدابنده در مجلس گفت: بهای گندم به گندم‌کاران باید در اولین فرصت پرداخت شود، کشاورزان در سخت‌ترین و بدترین شرایط اقتصادی قرار دارند و صدها نفر از کشاورزان چند استان پیگیر این موضوع هستند.

به گزارش ایلنا، احمد بیگدلی در نشست علنی امروز (یک‌شنبه، ۲۹ مهر ماه) مجلس شورای اسلامی ضمن تسلیت به مناسبت شهادت یحیی سنوار و تبریک به محضر حجت الاسلام و المسلمین حسینی بابت انتصاب ایشان به عنوان نماینده مقام معظم رهبری و امام جمعه استان و تقدیر و تشکر بابت رفتارهای خالصانه و رفتارهای عالمانه حضرت آیت الله خاتمی در طی ۱۳ سال اخیر و آرزوی موفقیت روز افزون برای این عزیز بزرگوار در تذکر شفاهی گفت: تبریک دارم به دانش آموزان نخبه و موفق شهرستان خدابنده که در کنکور امسال بسیار موفق عمل کردند و آرزوی موفقیت روز افزون برای این عزیزان و دانش آموزان دیگر در سال‌های آتی خواستارم.

نماینده مردم خدابنده در مجلس شورای اسلامی افزود: آقای پزشکیان یکی از وعده‌های شما به جوانان و دانش آموزان تعلیق تاثیر قطعی نمرات دیپلم در کنکور بود. از شما خواهش می‌کنم صدای جوانان عزیز باشید و به این صدای بی‌صدایان پاسخ مثبت بدهید.

وی خطاب به حاجی بابایی گفت: وام‌های فرزند آوری مسکن و روستاییان همچنان در هاله‌ای از ابهام است، مردم با هزاران امید اقدام کردند و تشکیل پرونده داده و گاهی پول به حساب این عزیزان در بانک واریز شده اما این مبلغ بلوکه شده است و تا کی باید جوابگوی مردم باشیم و تا کی باید وعده بدهیم که پیگیری می‌کنیم. اگرچه ما همچنان پیگیری می‌کنیم و خواهش می‌کنم برای برطرف شدن این موضوع ورود کنید.

نماینده مردم خدابنده گفت: یکی از معضلاتی که در شهرستان خدابنده وجود دارد تنها کارخانه دولتی و شبه دولتی سیمان زنجان است، در حال حاضر متاسفانه یک عده نیروی غیر بومی آنجا هستند که نیروهای بومی را به حاشیه برده‌اند. حتما لیاقت، علم و کاردانی نیروهای بومی کمتر از این عزیزان نیست، از وزیر کار و رئیس سازمان تامین اجتماعی درخواست دارم که از مدیر عامل شستا در این رابطه توضیح بخواهند که مشکلات کارخانه سیمان را حل کنند. دلیل این وام‌ها و تسهیلات کلانی که این کارخانه گرفته چه بوده است

وی افزود: باند دوم جاده قیدار به ابهر در حال انجام است که باید تقدیر و تشکر کرد اما از وزیر راه درخواست دارم در خصوص تخصیص اعتبار لازم و تعهدی که وزارت راه بر اتمام ۲۵ کیلومتری که در طی دو، سه سال آینده داده است اهتمام جدی داشته باشد.

بیگدلی گفت: بهای گندم به گندم‌کاران باید در اولین فرصت پرداخت شود، کشاورزان در سخت‌ترین و بدترین شرایط اقتصادی قرار دارند و صدها نفر از کشاورزان چند استان پیگیر این موضوع هستند.

وی بیان کرد: افزایش شهریه دانشگاه آزاد به ۳۰۰ درصد رسیده است.

 

 

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز