خبرگزاری کار ایران

پزشکیان در همایش روز ملی صادرات:

باید ایرانی با عزت بسازیم تا آنان که تازه سر بلند کردند، نتوانند جلوی ما بایستند

باید ایرانی با عزت بسازیم تا آنان که تازه سر بلند کردند، نتوانند جلوی ما بایستند
کد خبر : ۱۵۴۵۱۹۱

رییس‌جمهور گفت: با توجه به تاریخی که داریم باید با هم ایرانی با عزت بسازیم که آنان که تازه سر بلند کردند نتوانند جلوی ما بایستند. ما در خدمت شما هستیم. در این جنگ این نامردها روز به روز بدتر خواهند کرد ولی دست به دست هم خواهیم داد و با قدرت و عزت پیش خواهیم رفت.

به گزارش خبرنگار ایلنا، مسعود پزشکیان رئیس‌جمهور در همایش روز ملی صادرات، گفت: مدارس و مجامع عمومی را می‌زنند که می‌خواهند یک نفر را ترور کنند. چطور می‌توانند کدام وجدان بیداری می‌پذیرد صهیونیست‌ها دم از دموکراسی، حقوق بشر و آزادی بزنند در حالیکه وحشیانه‌ترین کارها را انجام می‌دهند؟ اگر مردی تروریست را بکش. مردم را از خانه و کاشانه خود بیرون می‌کنند. تروریست را بکشید چرا زن و بچه را می‌کشید و دنیا هم فقط نگاه می‌کند. تعدادی زیادی انسان را کشتند. ما را در وضعیتی قرار داریم که نمی‌گذارند ما ایران خودمان را بسازیم ولی ما ایران را با هم می‌سازیم.

وی با بیان اینکه ما خودمان را موظف می‌دانیم که هر کاری را انجام دهیم تا موانع را از مقابل راه شما تولیدکنندگان برداریم، تصریح کرد: بارها اعلام کردند از اتاق بازرگانی و تمام مراجع بیاید، مشکلات را بگویید، ما در مجامع بین المللی بازگو خواهیم کرد. به عراق رفتیم، حالا هم به بریکس می‌رویم. فقط بگویید ما چه حرفی بزنیم که حرف شما باشد. بانک‌ها ناترازی خود را از کجا می‌آورند، به خاطر مصوبات ما در مجلس است، کار فرد دیگری نیست. می‌گوییم به کسی که به دنیا می‌آید وام بدهید، به هر چه می‌گوییم وام دهید، این همه وام را از کجا بیاورند.

رییس‌جمهور عنوان کرد: ما درگیر جنگ هستیم و هر روز هم شرایط را بدتر می‌کنند. جنگ با موشک نیست. جنگ با تولید است. ما معتقدیم باید بستر را برای شما آماده کنیم ولی دخالت در امور کار شماست. مداخلات اقتصادی ارزی و قوانین ما یک سری عوارض در یک دسته و گروهی ایجاد خواهد کرد. گروه‌هایی هستند که تصمیمات ما باعث می‌شود به زیر خط فقر بروند. وظیفه ما این است کاری کنیم این اتفاق نیفتد. گروهی صدمه نبینند. قبل از این که برای این کشور نسخه بپیچید فکری کنید که به گروه‌های زیر خط فقر فشار وارد نشود.

پزشکیان با اشاره به اینکه شورای درست کردن و جمع کردن کار که قانون نمی‌خواهد، اظهار کرد: ما آماده ایم که با شما جلسه بگذاریم و مشکلات شما را حل کنیم باقی جلسه الکی است. جلسه با شما می‌تواند مشکلات را حل کند. ما موانع را حل خواهیم کرد. اما ممکن است عارضه ای به وجود بیاید که باید حواسمان به آن باشد. ما در جنگ هستیم و تولیدکندگان و صادرکنندگان خط مقدم این جنگ هستند. هر کاری شما داشته باشید پیگیری می‌کنیم. هماهنگی خوبی بین قوا وجود دارد که با هم ‌می‌نشینیم و مشکلات را حل خواهیم کرد.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به تاریخی که داریم باید با هم ایرانی با عزت بسازیم که آنان که تازه سر بلند کردند نتوانند جلوی ما بیستند. ما در خدمت شما هستیم. در این جنگ این نامردها روز به روز بدتر خواهند کرد ولی دست به دست هم خواهیم داد و با قدرت و عزت پیش خواهیم رفت.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز