خبرگزاری کار ایران

معاون راهبردی رئیس جمهور:

وفاق ملی راه‌حل برون رفت از بحران‌هاست

وفاق ملی راه‌حل برون رفت از بحران‌هاست
کد خبر : ۱۵۴۴۹۲۸

معاون راهبردی رئیس‌جمهور در آیین معارفه استاندار اصفهان گفت: همه ما در یک کِشتی هستیم و با وفاق می‌توانیم مشکلات را حل کنیم.

به گزارش ایلنا به نقل از مرکز اطلاع‌رسانی وزارت کشور، محمدجواد ظریف در آیین تکریم و معارفه استاندار اصفهان ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان به ویژه شهیدان جبهه مقاومت، افزود: مردم استان اصفهان حق زیادی گردن همه ما دارند و حق دارند که به آنان خدمت کنیم.

وی با بیان اینکه مردم صاحب اختیار ما هستند، ادامه داد: ما قرار است خدمتگزار مردم باشیم و باید باور کنیم که مردم در ۴۵ سال گذشته در برابر تحریم‌ها و سختی‌ها ایستادگی کردند اما از کشور و انقلاب روی برنگرداندند.

معاون راهبردی رئیس جمهور گفت: مردم راه‌حل ها را دارند و بهتر از ما مشکلات را می‌دانند از این رو باید طرف مشورت ما باشند.

ظریف ادامه داد: باید با مردم مهربان باشیم و آنها را باور کنیم که اگر اینچنین باشد آینده بهتری برای کشور رقم خواهد خورد.

وی خاطرنشان کرد: وزیر کشور با انتخاب خوب دکتر جمالی نژاد باعث وفاق در شهر و استان اصفهان شد.

معاون راهبردی رئیس جمهور از حضور بزرگان جبهه اصلاحات و اصولگرایان اصفهان در این آیین ابراز خرسندی کرد و گفت: همه ما در یک کشتی هستیم و زاینده‌رود خشک و آلودگی هوای اصفهان همه ما را آزار می‌دهد و این وفاق است که مشکلات را رفع خواهد کرد.

ظریف در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به جنایات روز افزون رژیم صهیونیستی و به خاک و خون کشیدن مردم غزه و لبنان گفت: رژیم صهیونسیتی هر روز مردم لبنان و غزه را به شهادت می‌رساند در این شرایط باید کنار هم و با هم باشیم.

معاون راهبردی رئیس جمهور در پایان ضمن آرزوی موفقیت برای دکتر جمالی نژاد استاندار جدید اصفهان از زحمات و تلاش‌های دکتر مرتضوی استاندار سابق اصفهان نیز قدردانی کرد.

 

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز