خبرگزاری کار ایران

باقرزاده:

پیگیر رفع تحریم‌های دارویی به کشور هستیم

پیگیر رفع تحریم‌های دارویی به کشور هستیم
کد خبر : ۱۵۴۲۷۱۲

عضو کمیسیون بهداشت مجلس با بیان اینکه در دیدار با صلیب سرخ پیگیر تحریم ظالمانه اولیه و ثانیه به خصوص در موضوع تحریم دارویی به کشور خواهیم بود، گفت: تحریم دارویی موجب شده تا بسیاری از بیماران در جهت رسیدن سریع و آسان به دارو محروم شوند، قطعا این پیگیری‌ها برای رفع تحریم‌های دارویی موثر واقع خواهد شد.

به گزارش ایلنا، علی‌اصغر باقرزاده در مورد اجلاسی با موضوع هوش مصنوعی و فناوری‌های نوین در حاشیه اجلاس IPU گفت: باید تلاش شود این موارد در جهت صلح‌آمیز در دنیا بکار گرفته شود نه مانند رژیم غاصب اسرائیل که از این فناوری و هوش مصنوعی در جهت ردیابی اماکن و موشک زدن به اماکن خاص و یا در پیجرها، استفاده کرد، اقدام این رژیم محکوم است.

عضو کمیسیون بهداشت و درمان در مورد دیدار با روسای کمیته و کنفدراسیون صلیب سرخ در راستای موضوع بمباران بیمارستان هلال احمر توسط رژیم صهیونیستی نیز بیان کرد: در حواشی این جلسه در کنار محکومیت رژیم صهیونیستی در بمباران مناطق لبنان و غزه، موضوع بمباران انبار دارویی هلال احمر در سوریه را پیگیری می‌کنیم. در این دیدار نیز اعتراض شدید خود را از بمباران مراکز اعلام می‌کنیم و ضمن اعلام همبستگی در جهت امدادرسانی هرچه بیشتر و سریعتر به مردم غزه و لبنان، در دیدار با روسای مجالس  کشورهای مسلمان به اجماع رسیدیم که همه در این راستا کمک و امدادرسانی داشته باشیم.

وی ادامه داد: در دیدار صلیب سرخ در کنار موارد روز غزه و لبنان پیگیر تحریم‌های ظالمانه اولیه و ثانویه به کشورمان نیز هستیم، تحریم دارویی موجب شده تا بسیاری از بیماران در جهت رسیدن سریع و آسان به دارو محروم شوند، قطعا این پیگیری‌ها برای رفع تحریم‌های دارویی موثر واقع خواهد شد و در جهت آشنایی مجامع به ظلمی که به کشورمان روا شده موثر خواهد بود.

 

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز