خبرگزاری کار ایران

حجم ویدیو: ۵.۳۴M | مدت زمان ویدیو: ۰۰:۰۶:۰۸ دانلود ویدیو

واعظی:

برای رسیدن به وفاق ملی باید به دو مولفه «افزایش رضایت مردم» و «انسجام در مدیریت کارآمد» توجه واسع داشت

کد خبر : ۱۵۴۱۵۳۵

قائم مقام دبیرکل حزب اعتدال و توسعه گفت:‌ در راستای نیل به «وفاق ملی» ضرورت دارد به دو مؤلفه اساسی «افزایش رضایت مردم» و «انسجام در مدیریت کارآمد» توجه واسع داشت و تحقق این دو مهم نیازمند عزم مجدانه در «برنامه‌ریزی» و اتخاذ «تصمیمات کارشناسی» و «اجرای دقیق» آنها است.

به گزارش ایلنا، محمود واعظی قائم مقام دبیرکل و رئیس دفتر سیاسی حزب اعتدال و توسعه در اینستاگرام نوشت: «وفاق ملی» موجب تقویت دیپلماسی همگرایی منطقه‌ای و زمینه ساز همکاری مثبت با کشورهای منطقه در راستای ایجاد صلح و ثبات است.

متن پیام به این شرح است:

تجربه چهار دهه اخیر نشان داده است که همواره مردم فهیم ما در مقاطع زمانی حساس که «امنیت ملی» و منافع و مصالح کشور با انواع تهدیدات مواجه است، با حضور گسترده و پر معنی خود از تمامیت ارضی، سیاست‌ها و اقدامات دولت و نظام حمایت کرده و می‌کنند.

پیام روشن ملت ایران در انتخابات ریاست جمهوری اخیر، ضرورت حل سریع مشکلات معیشتی و رفاه عمومی از مسیر «وفاق ملی» وفق اتخاذ سیاست‌های داخلی و خارجی کارآمد و استفاده از مدیران کارشناس و مدبر بوده و تحقق نسبی وعده‌های مطروحه از این مسیر، میسر خواهد بود.

«وفاق ملی» یکی از اساسی‌ترین مؤلفه‌های تأثیرگذار در تقویت قدرت، امنیت و حل مسائل مهم داخلی و خارجی کشور می‌باشد.

در راستای نیل به «وفاق ملی» ضرورت دارد به دو مؤلفه اساسی «افزایش رضایت مردم» و «انسجام در مدیریت کارآمد» توجه واسع داشت و تحقق این دو مهم نیازمند عزم مجدانه در «برنامه‌ریزی» و اتخاذ «تصمیمات کارشناسی» و «اجرای دقیق» آنها است.

وفاق ملی علاوه بر اینکه امکان کاهش نارضایتی‌های موجود و بازآفرینی و افزایش سرمایه اجتماعی در داخل کشور را فراهم می‌سازد، ظرفیت خنثی‌سازی انواع توطئه‌ها و تهدیدات داخلی و خارجی را نیز دارد.

هر زمان که «جمهور» از مسئولان کشور خود، حرکت در مسیر اصلاح سیاست‌های ناکارآمد و اهتمام جدی در راستای تغییر نابسامانی‌ها و بهبود شرایط زندگی خود را مشاهده کرده‌اند، با رضایتمندی هرچه بیشتر نهایت حمایت شریفانه و نجیبانه را صورت داده‌اند.

حماسه حضور ملت در «نماز جمعه نصر» با وجود تهدیدات امنیتی - نظامی، پیام وحدت، دلبستگی و دفاع از تمامیت ارضی کشور را مخابره کرد.

حضور هوشمندانه مردم در حمایت از عملیات دقیق، مؤثر و عزتمندانه «وعده صادق ۲» سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، تجلی اقتدار و صلابت ایران اسلامی در داخل کشور و نمایش اقتدار و قدرت نمایی در مقابل رژیم صهیونیستی و حامیان غربی او در خارج از کشور بود.

«وفاق» در سطح ملی موجب تقویت دیپلماسی همگرایی منطقه‌ای و زمینه‌ساز همکاری مثبت با کشورهای منطقه در راستای ایجاد صلح و ثبات نیز می‌باشد.

در صورت همکاری فزاینده کشورهای اسلامی با یکدیگر، ضمن تأمین منافع مشترک، توقف نسل کشی و تجاوز رژیم صهیونیستی نیز صورت می‌پذیرد.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز