خبرگزاری کار ایران

نماینده ولی‌فقیه در سپاه:

انسداد مرزهای جنوب‌شرقی هم دفع دشمن و هم خدمت به مردم است

انسداد مرزهای جنوب‌شرقی هم دفع دشمن و هم خدمت به مردم است
کد خبر : ۱۵۴۱۲۳۴

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران گفت: انسداد مرزها در سیستان و بلوچستان هم جهاد، هم دفع دشمن و هم خدمت به مردم است.

به گزارش ایلنا، حجت‌الاسلام و المسلمین عبدالله حاجی‌صادقی در جمع رزمندگان نیروی زمینی سپاه در مناطق مرزی جنوب شرق از کارگاه‌های طرح انسداد مرزی بازدید و اظهار کرد: حامل تقدیر و سلام رهبری انقلاب اسلامی به شما رزمندگان نیروی زمینی سپاه هستم. 

وی افزود: خدا را برای نعمت رهبری هدایتگر و بی‌نظیر و نیز نعمت سپاه و بسیج شاکریم. سپاه پاسداران به معنای حقیقی تامین‌کننده امنیت و عامل خدمت‌رسانی است. نیروی زمینی با فرماندهی سردار پاکپور عملکرد فوق‌العاده‌ای دارد و در دفاع از انقلاب، مبارزه با ضدانقلاب و خدمت‌رسانی به مردم در زمان‌های مختلف عملکرد خوبی داشته است. خدمات نیروی زمینی را در زمان کرونا، سیل و زلزله فراموش نکرده‌ایم. 

حاجی‌صادقی ادامه داد: امروز شاهد جلوه جدیدی از جهاد نیروی زمینی هستیم که اقدام زیبنده دیوارکشی مرزهاست که کار زیرساختی و مبنایی است که بسیاری از آسیب‌ها و نگرانی‌های کشور را برطرف، تردد دشمن را محدود و کنترل و بسیاری مسائل اخلاقی، روحی و روانی را حل می‌کند و اقدامی مهم است. 

وی تأکید کرد: مردم بدانند این کار، آسان نیست. شاید صرفاً شاهد کشیده‌شدن یک دیواری باشیم اما اینکه چگونه و چه مراحلی باید گذرانده شود، کجا ساخته شود، با چه قالبی درست شود و چگونه منتقل شود، کاری است که جز از یک مجموعه نیروی انسانی جهادگر و الهی با اراده‌های الهی برنمی‌آید. 

نماینده ولی فقیه در سپاه گفت: بزرگترین کاری انقلاب اسلامی پرورش انسان‌های بااراده، باقدرت و باعزم راسخ است که کارهای جهادی را باقدرت انجام می‌دهند. می‌دانم مقام معظم رهبری از این اقدام به‌جا، فوق‌العاده خوشحال می‌شوند، چون این اقدام نه فقط خدمت به امنیت کشور بلکه خدمت به آسایش و زندگی مردم هم محسوب می‌شود. این کار هم جهاد، هم دفع دشمن و هم خدمت به مردم است. 

نماینده ولی فقیه در سپاه در ادامه سفر به استان سیستان و بلوچستان با حضور در منزل شهید «جواد کیخا جهانتیغی» با خانواده این شهید دیدار و گفت‌وگو کرد.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز