خبرگزاری کار ایران

کوهی خبر داد:

مشکلات ۳ واحد تولیدی در سیستان و بلوچستان مرتفع شد

مشکلات ۳ واحد تولیدی در سیستان و بلوچستان مرتفع شد
کد خبر : ۱۵۴۱۱۲۸

بازرس کل استان سیستان و بلوچستان گفت: در راستای تحقق شعار سال، بازدید‌هایی از واحد‌های تولیدی شهرستان‌های استان به عمل آمد، که با پیگیری‌های صورت گرفته و تشکیل جلسه با مسئولان مربوط، درصد قابل توجهی از مشکلات پیش روی ۳ واحد تولیدی مرتفع شده است.

به گزارش ایلنا،غلامرضا کوهی بازرس کل استان سیستان و بلوچستان ضمن تبریک ۱۹ مهرماه سالروز تشکیل سازمان بازرسی اظهار کرد: مطابق اصل ۱۷۴ قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران، نظارت بر حسن جریان امور و اجرای صحیح قوانین در دستگاه‌های اداری به عهده سازمان بازرسی است که در انجام این ماموریت، سه نوع بازرسی برنامه ای، فوق العاده و موردی صورت می‌گیرد. همچنین ارسال نامه هشداری به دستگاه‌های اجرایی، نهادها، سازمان‌ها و موسسات مشمول یکی دیگر از شیوه‌های نظارت است. معاملات دستگاه‌های اجرایی نیز به محض بارگیری اطلاعات در سامانه مربوط، مورد بررسی واقع می‌شود.

وی افزود: بازدید‌های سرزده از نحوه خدمات رسانی دستگاه‌های اجرائی در جهت بهبود کیفیت خدمات از جمله اقداماتی است که همواره مورد توجه بوده است.

بازرس کل استان در ادامه به اقدامات بازرسی کل استان سیستان و بلوچستان طی ۶ ماهه اول سال جاری اشاره کرد و گفت: در این مدت تعداد ۳۱ پرونده بازرسی برنامه ای، ۲۹ پرونده بازرسی موردی و ۱ پرونده بازرسی فوق العاده تشکیل شده، تعداد جمعاً ۶۰ گزارش اصلاحی، کیفری و اداری به مراجع ذیربط ارسال شده است.

کوهی گفت: تعداد نامه‌های هشداری به دستگاه ها، ۳۳ مورد بوده است در این مدت تعداد یک هزارو ۲۳۸ شکایت و گزارش فساد به ثبت رسیده است.

بازرس کل استان سیستان و بلوچستان گفت: در راستای تحقق شعار سال، بازدید‌هایی از واحد‌های تولیدی شهرستان‌های استان به عمل آمد، که با پیگیری‌های صورت گرفته و تشکیل جلسه با مسئولان مربوط، درصد قابل توجهی از مشکلات پیش روی ۳ واحد تولیدی شرکت آریا شیمی تولیدکننده سموم و کود شیمیایی،شرکت الوند میثاق تولید کننده فرآورده‌های نفتی و شرکت پلیمر پاکت پرند زاهدان تولیدکننده انواع پاکت‌های سیمان مرتفع شده است، ۳۰ مورد بازرسی سرزده از دستگاه‌های اجرایی صورت گرفته و با هدف تسریع در تکمیل و بهره برداری پروژه‌های در حال اجرا، ۲۰ مورد بازدید انجام شده است.

وی ادامه داد: روشنایی معابر، هدایت آب‌های سطحی و نظافت شهری از دیگر موضوعاتی است که بازرسی کل استان در سال جاری به آن پرداخته است. تأخیر در ارسال مرسولات پستی از جمله مشکلاتی بود که نارضایتی مردم را در پی داشت که با پیگیری صورت گرفته خط مستقیم مبادله پستی تهران – زاهدان و بالعکس راه اندازی شد.

وی گفت: در خصوص وقوع سیلاب اسفند ماه سال گذشته و فروردین سال جاری در جنوب سیستان و بلوچستان سازمان بازرسی استان به تقصیر و ترک فعل احتمالی مسئولان ورود و موضوع در قالب بازرسی فوق العاده مورد بررسی قرار گرفته که به محض نهایی شدن گزارش در صورت احراز ترک فعل مسئولان قبل از وقوع و حین وقوع سیلاب برخورد قانونی صورت خواهد گرفت.

بازرس کل استان سیستان و بلوچستان در پایان اظهار کرد: مردم می‌توانند شکایات و گزارش فساد را از طریق سامانه ۱۳۶.ir ثبت و یا از طریق شماره تلفن ۱۳۶ و یا به صورت حضوری شکایات خود را اعلام کنند.

 

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز