خبرگزاری کار ایران

محمدپور در تذکر شفاهی:

وزیر آموزش و پرورش موضوع کدهای ۵ و ۱۹ و آزمون کیفیت بخشی را هرچه سریع‌تر مورد رسیدگی قراردهد

وزیر آموزش و پرورش موضوع کدهای ۵  و ۱۹ و آزمون کیفیت بخشی را هرچه سریع‌تر مورد رسیدگی قراردهد
کد خبر : ۱۵۴۰۷۵۵

نماینده بجستان در مجلس شورای اسلامی گفت: وزیر آموزش و پرورش، موضوع کد ۵ و کد ۱۹ و آزمون کیفیت بخشی را هرچه سریع‌تر مورد رسیدگی قرار دهد.

به گزارش ایلنا، هادی محمدپور طی تذکری در صحن علنی مجلس شورای اسلامی گفت: شهادت سید مقاومت سید حسن نصرالله را تسلیت عرض می‌کنم.

وی با اشاره به برخی نکات به دولتمردان ادامه داد: ریاست محترم سازمان برنامه و بودجه درخواست می‌کنم هرچه سریع‌تر موضوع اعتبارات لازم جهت پروژه راه آهن مشهد و چابهار را در دستور کار خود قرار دهید.

وی ادامه داد: وزیر محترم آموزش و پرورش درخواست می‌کنم موضوع کد ۵  و کد ۱۹ و آزمون کیفیت بخشی را هرچه سریع‌تر مورد رسیدگی قراردهند. تعداد زیادی از داوطلبین نگران هستند و باید به این مسئله رسیدگی شود.

این نماینده مجلس شورای اسلامی ادامه داد:وزیر محترم بهداشت، موضوع تجهیزات بیمارستانی و همچنین توزیع آمبولانس در سطح کشور و جلوگیری از افزایش قیمت دارو حتماً در دستور کار خود قرار دهید. بیمارستان ۶۴ تختخوابی بجستان و بیمارستان دوم گناباد باید در دستور کار قرار گیرد.

این نماینده مجلس شورای اسلامی ادامه داد: موضوع معیشت مردم و گرانی‌هایی که در بحث افزایش قیمت ارز و همچنین موضوع گرانی‌هایی که در حجم پولی اتفاق افتاده باعث مشکلاتی برای مردم شده است.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز