خبرگزاری کار ایران

دنیامالی در پاسخ به ایلنا:

ورزشگاه آزادی تا پایان آذرماه آماده می‌شود

ورزشگاه آزادی تا پایان آذرماه آماده می‌شود
کد خبر : ۱۵۴۰۶۷۸

وزیر ورزش و جوانان گفت: ورزشگاه آزادی تا پایان آذرماه تکمیل و آماده خواهد شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، احمد دنیامالی وزیر ورزش و جوانان در پایان جلسه هیات دولت با حضور در جمع خبرنگاران در پاسخ به سوال خبرنگار ایلنا، در بازگشایی ورزشگاه آزادی، عنوان کرد: ورزشگاه آزادی تا پایان آذرماه تکمیل و آماده خواهد شد.

وی در مورد پیگیری این وزارتخانه برای پرداخت وام‌های ازدواج گفت: دولت پیگیر مسأله پرداخت وام ازدواج است و دستورات لازم داده شده تا سامانه باز شود.

دنیامالی یادآور شد: حدود ۳۰۰ هزار متقاضی این وام وجود دارد که برنامه‌ریزی کردیم با تأمین منابع، پرداخت‌ها صورت بگیرد.

وی درباره محل دیدار تیم‌ملی کشورمان با تیم قطر گفت: در حال حاضر تیم ملی فوتبال کشورمان در ازبکستان است و دنبال محل دیدار ایران و قطر نیز هستیم. البته بحث ما این است که بچه‌ها در همان ازبکستان باشند و بازی کنند. در همان روز تیم ملی ازبکستان بازی دارد و طبیعتا شاید شرایط فراهم نشود اما پیگیری‌های لازم در حال انجام است که به زودی اعلام می‌شود.

وزیر ورزش و جوانان در رابطه با ساخت ورزشگاه جدید در جنوب تهران بیان کرد: ساخت ورزشگاه جدید باید مراحلش در دولت طی شود و مصوباتی که قبلا بوده را پیگیری کنیم و گزارشی را به هیات دولت ارائه خواهیم داد و بعد از تایید هیات دولت باید پیگیری‌های بعدی را انجام دهیم. برای ساخت ورزشگاه جدید که یک مجموعه بزرگ ورزشی است باید منابع مشخص شود و پس از آن برای انتخاب پیمانکار اقدام خواهد شد.

وی درباره تخصیص بودجه برابر و توسعه برای همه رشته‌های ورزشی، گفت: بحث ما توسعه همه ورزش‌ها است و به طور طبیعی ورزش‌های المپیکی، برای ما خیلی مهم‌تر است با توجه به اینکه ۲ سال دیگر بازی‌های آسیایی ناگویای ژاپن را در پیش داریم، سعی می‌کنیم رشته‌های دیگر را هم مورد توجه جدی قرار دهیم.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز