خبرگزاری کار ایران

اختری در نشست «طوفان الاقصی؛ آغاز نصرالله»:

آینده از آن اسلام و مقاومت پیروز است

آینده از آن اسلام و مقاومت پیروز است
کد خبر : ۱۵۴۰۱۶۸

رئیس کمیته حمایت از انقلاب اسلامی مردم فلسطین در نهاد ریاست جمهوری اظهار کرد: آینده از آن اسلام و مقاومت پیروز است. رویکردهای امام(ره) و مقام معظم رهبری نسبت به موضوع فلسطین و جریان مقاومت بر اساس دیدگاه اسلام و قرآن است و تمام رهنمودهای این عزیزان در این زمینه دارای پایه‌های مستحکم قرآنی است.

به گزارش ایلنا، حجت الاسلام اختری رییس کمیته حمایت از انقلاب اسلامی فلسطین در نهاد ریاست جمهوری در همایش «طوفان الاقصی؛ آغاز نصرالله» که در مرکز مطالعات سیاسی و بین المللی وزرات امورخارجه با حضور «سید عباس عراقچی» رئیس دستگاه دیپلماسی کشورمان برگزار شد، اظهار کرد: در برابر رژیم جعلی صهیونسیتی و جنایت‌های آن، تنها راه، مقاومت است و همواره امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری بر این موضوع تاکید کرده‌اند.

وی جهاد و مقاومت را یک رویکرد واجب و ضروری دانست و تصریح کرد: آینده از آن اسلام و مقاومت پیروز است. رویکردهای امام(ره) و مقام معظم رهبری نسبت به موضوع فلسطین و جریان مقاومت  بر اساس دیدگاه اسلام و قرآن است و تمام رهنمودهای این عزیزان در این زمینه دارای پایه‌های مستحکم قرآنی است.

اختری افزود: اسلام برای امت خود سلطه‌پذیری را نپذیرفته است. قرآن سلطه‌پذیری را نمی‌پذیرد، انسان باید برای آزادی اقدام کند. نکته دوم کیان رژیم صهیونیستی است که جعلی و ساختگی است برای همین نمی‌شود گفت که با این‌ها باید گفت‌وگو کرد و یا کنار آمد.

وی خاطرنشان کرد: فلسطین یک دولت اسلامی است، یک کشور بزرگ و صاحب استقلال اسلامی است. این کشور اسلامی مورد تجاوز قرار گرفته و کفار آمدند که بر آن مسلط شوند، اما خدا این را نپذیرفته است. نظر حضرت امام (ره) در خصوص رژیم صهیونیستی این است که قدرتمندان و سلطه‌گران این رژیم جعلی را برای ایجاد فتنه و اختلاف در میان مسلمانان ایجاد کردند.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز