خبرگزاری کار ایران

بابایی هفتمین جلسه شورای هماهنگی امور فناوری اطلاعات سازمان ثبت:

در اجرای پروژه‌های ملی هیچ دلیلی برای تاخیر در بهره‌برداری مورد پذیرش نیست

در اجرای پروژه‌های ملی هیچ دلیلی برای تاخیر در بهره‌برداری مورد پذیرش نیست
کد خبر : ۱۵۴۰۰۴۸

هفتمین جلسه شورای هماهنگی امور فناوری اطلاعات صبح امروز برگزار و آخرین وضعیت پروژه‌های فناوری اطلاعات سازمان ثبت مورد بررسی قرار گرفت.

به گزارش ایلنا، حسن بابایی امروز در هفتمین جلسه شورای هماهنگی امور فناوری اطلاعات سازمان ثبت گفت: همه ارکان پروژه‌ها از قبیل پیمانکار، ناظر و واحد بهره‌برداری کننده باید بر اساس برنامه ریزی صورت گرفته و طرح عملیاتی پروژه‌ها اقدامات خود را به انجام برسانند و در صورت بروز مشکل و مانع، ضمن انجام آسیب‌شناسی لازم، گزارش مربوطه را به مراجع ذیصلاح ارائه کنند.

وی افزود: در اجرای پروژه‌های ملی هیچ دلیلی برای تاخیر در اجرای آن‌ها قابل پذیرش نیست و باید همه ارکان پروژه‌ها خود را مکلف و متعهد به این امر بدانند.

رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور با اشاره به لزوم انجام خدمت سریع، ارزان و بی منت به مردم که مورد تاکید رئیس دستگاه قضا هست بیان کرد: نباید هیچ خللی بواسطه تاخیر در اتمام پروژه‌ها و عدم بروزرسانی سامانه‌ها در خدمت رسانی به مردم و انجام وظایف سازمانی بوجود بیاید.

بابایی در بخشی از سخنان خود اظهار کرد: علل تاخیر‌ها و آسیب شناسی لازم در روند پیاده سازی پروژه‌ها باید به طور مرتب رصد و مرتفع شود و انتظار داریم ناظران پروژه‌ها در این بخش دقیق‌تر عمل کنند.

وی با بیان اینکه در برون سپاری پروژه‌ها به دنبال همکاری و تعامل دائمی و بلند مدت با طرف‌های قرارداد هستیم گفت: فرآیند‌های ثبتی به طور مرتب بروزرسانی و هوشمند می‌شود از این رو همکاری مستمر و پایدار با شرکت‌های واجد شرایط برای سازمان اهمیت دارد.

حرکت به سمت هوشمندسازی، ایجاد امکان خودکاربری سامانه‌ها برای مردم، کاهش حداکثری مراجعات به واحد‌های ثبتی، ارتقا کیفیت، دقت و تضمین امنیت از مهم‌ترین محور‌های مورد توجه در فرآیند دیجیتالی سازی خدمات ثبتی در برنامه‌های سازمان ثبت اسناد و املاک کشور است.

در این جلسه که معاونان سازمان ثبت اسناد و املاک کشور و مدیران کل ادارات مرتبط با پروژه‌ها حضور داشتند، پیمانکاران و ناظران پروژه‌ها گزارش جامعی از آخرین وضعیت پروژه‌ها، توفیقات و علل نرسیدن به اهداف در برخی از بخش‌ها را ارائه کردند.

اجرای اسناد رسمی، املاک و کاداستر، ثبت الکترونیک اسناد، ثبت شرکت‌ها، چارگون، گزارش ناظر و مالکیت معنوی از جمله موضوعات و پروژها‌یی بود که در این جلسه مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز