خبرگزاری کار ایران

امیر سرتیپ محمودی:

سرمایه انسانی مومن، متعهد، بزرگترین نقطه قوت نیروهای مسلح است

سرمایه انسانی مومن، متعهد، بزرگترین نقطه قوت نیروهای مسلح است
کد خبر : ۱۵۳۹۷۴۸

معاون اجرایی ارتش در دهمین جشنواره مالک اشتر اداره عقیدتی ستاد ارتش با بیان اینکه سرمایه انسانی مومن، متعهد، مدیر، کارآمد و باانگیزه بزرگترین مزیت رقابتی و نقطه قوت نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران است اظهار کرد: الگو سازی و تربیت الگو از مهمترین رویکردهای جشنواره مالک اشتر(ع) است که توجه به این مقوله مهم، رشد و ارتقاء سازمان را در ابعاد مختلف به دنبال خواهد داشت.

به گزارش ایلنا،  امیر سرتیپ محمد محمودی، معاون اجرایی ارتش، صبح امروز در مراسم اختتامیه دهمین جشنواره مالک اشتر (اشراف) اداره عقیدتی سیاسی ستاد ارتش که با حضور حجت الاسلام والمسلمین احمد دهدار رئیس اداره عقیدتی سیاسی ستاد ارتش برگزار شد، با بیان اینکه اشراف موجب پایش عملکرد و کارکرد صحیح سازمان جهت تحقق اهداف و مرتفع کردن نقاط ضعف و مشکلات می شود، گفت: جشنواره مالک اشتر(ع) که مزین به نام درخشان اسوه برجسته ولایتمداری و فداکاریست، فرصتی برای تکریم از فرماندهان، مدیران و کارکنان مجاهد و سخت کوش که در راه دفاع از ارزش های اسلامی و تحقق ماموریت های سازمان خوش درخشیدند است.

وی با اشاره به اهداف برگزاری جشنواره مالک اشتر(ع) اظهار کرد: ارائه الگو و فرهنگ شایسته سالاری، ستایش و تکریم کارکنان پرتلاش، ایجاد انگیزه و رقابت در بین کارکنان، رشد سرمایه انسانی، بهره گیری از فرصت‌ها برای به میدان آوردن ابتکارات و تقویت ظرفیت‌ها در راستای اجرای هر چه بهتر ماموریت‌ها از جمله مهمترین اهداف این جشنواره است.

معاون اجرایی ارتش با بیان اینکه موضوع اصلی در جشنواره مالک اشتر(ع) سرمایه انسانی است افزود: نیروی انسانی مهمترین سرمایه یک سازمان محسوب می شود و امروز نیز با وجود پیشرفت فناوری‌ها و تجهیزات و پیچیدگی‌های سریع این حوزه، باز هم نیروی انسانی مهمترین سرمایه سازمان‌ها و جوامع محسوب می شود.

امیر سرتیپ محمودی با بیان اینکه سرمایه انسانی مومن، متعهد، مدیر، کارآمد و باانگیزه بزرگترین مزیت رقابتی و نقطه قوت نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران است خاطر نشان کرد: حفظ و ارتقاء سرمایه‌های انسانی در نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران از جمله اقدامات راهبردی محسوب می شود که باید به آن اهتمام جدی داشت.

وی تصریح کرد: الگو سازی و تربیت الگو از مهمترین رویکردهای جشنواره مالک اشتر(ع) است که توجه به این مقوله مهم، رشد و ارتقاء سازمان را در ابعاد مختلف به دنبال خواهد داشت.

در پایان این مراسم، از معاونت‌ها و عقیدتی سیاسی‌های برتر دهمین جشنواره مالک اشتر (اشراف) اداره عقیدتی سیاسی ستاد ارتش در سال ۱۴۰۲ قدردانی به عمل آمد.

در این مراسم، سرتیپ دوم محمد رسول بهدادفر دبیر اشراف فرماندهی کل ستاد آجا و امیر سرتیپ دوم سید آرش موسوی دبیر اشراف فرماندهی سازمان عقیدتی سیاسی ارتش حضور داشتند.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز