خبرگزاری کار ایران

عراقچی در دیدار با بشار اسد:

حمایت از سوریه در راستای حراست از صلح و ثبات منطقه است

حمایت از سوریه در راستای حراست از صلح و ثبات منطقه است
کد خبر : ۱۵۳۸۸۳۲

وزیر امور خارجه با تاکید بر ادامه حمایت همه جانبه جمهوری اسلامی ایران از سوریه و مقاومت برای مقابله با اشغالگری و جنگ افروزی رژیم صهیونیستی، این موضع اصولی را در راستای حراست از صلح و ثبات منطقه و حمایت از امنیت ملی کشورهای منطقه توصیف نمود.

به گزارش ایلنا، سیدعباس عراقچی وزیر امورخارجه جمهوری اسلامی ایران که برای دیدار رسمی با مقام های دولت سوریه به دمشق سفر کرده است، ظهر امروز شنبه با بشار اسد رئیس جمهور عربی سوریه دیدار نمود. 

در این دیدار وزیر امور خارجه کشورمان با ابلاغ سلام های گرم مقام معظم رهبری و رییس جمهور، دیدگاه های جمهوری اسلامی ایران راجع به تحولات منطقه را تشریح نمود. 

 عراقچی با تاکید بر ادامه حمایت همه جانبه جمهوری اسلامی ایران از سوریه و مقاومت برای مقابله با اشغالگری و جنگ افروزی رژیم صهیونیستی، این موضع اصولی را در راستای حراست از صلح و ثبات منطقه و حمایت از امنیت ملی کشورهای منطقه توصیف نمود.

رئیس جمهور سوریه ضمن قدردانی از حمایت های دولت و ملت ایران و ابلاغ سلام و تحیت به رهبری معظم انقلاب و رییس جمهور محترم، از مواضع مسئولانه و مقتدرانه جمهوری اسلامی ایران در دفاع از مردم مظلوم فلسطین و حمایت موثر از اصل تعیین سرنوشت و حق دفاع و مقاومت علیه اشغالگری و تجاوز دشمن صهیونی تمجید کرد و بر اهمیت تلاش همه جانبه بین المللی برای پایان دادن به ماجراجویی های مجرمانه رژیم اشغالگر تاکید نمود.

بشار اسد همچنین اصل سفر وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران به منطقه همزمان با خطبه نصر و تنها چند روز بعد از عملیات موشکی مشروع و شجاعانه نیروهای مسلح ایران علیه اهداف نظامی رژیم متجاوز اشغالگر را بسیار معنادار و حاوی پیام قوت و ایستادگی جمهوری اسلامی ایران در برابر تهدیدهای غیرقانونی و تحرکات مجرمانه رژیم صهیونی توصیف نمود و شایسته تقدیر دانست.

 

 

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز