خبرگزاری کار ایران

واعظی:

اقدام نیروهای مسلح در عملیات وعده صادق (۲) غیرقابل اجتناب بود

اقدام نیروهای مسلح در عملیات وعده صادق (۲) غیرقابل اجتناب بود
کد خبر : ۱۵۳۸۰۲۷

دبیرکل حزب اعتدال و توسعه نوشت: اقدام نیروهای مسلح ایران به ویژه سپاه پاسداران در عملیات وعده صادق (۲) غیرقابل اجتناب بوده و موجبات شادی و غرور ملت ایران و همچنین کاهش تالمات مجاهدین محور مقاومت در غزه و لبنان به واسطه شهادت سید حسن نصرالله و شهدای غیر نظامی را فراهم آورد

به گزارش ایلنا، محمود واعظی قائم مقام دبیرکل و رئیس دفتر سیاسی حزب اعتدال و توسعه در پست اینستاگرامی پیرامون عملیات وعده صادق (۲) نوشت:

جمهوری اسلامی ایران، در راستای حفظ ثبات و امنیت منطقه، پس از تحمل موارد بیشمار نقض قوانین بین المللی بالاخص ترور شهید هنیه در خاک کشورمان، ناگزیر، در اقدامی بازدارنده و قانونی وفق ماده ۵۱ منشور ملل متحد، با حمله راکتی فاخر، دقیق و گسترده اهداف نظامی-امنیتی رژیم خونخوار صهیونیستی را مورد هدف قرار دارد.

وی گفت: با این اقدام، پیام مهمی به رژیم صهیونیستی مخابره گردید که اگر فکر می‌کنید با گنبد آهنین و حمایت‌های کشورهای غربی و برخی کشورهای منطقه از عواقب اقدامات مخربتان دور خواهید ماند، سخت در اشتباهید.

وی افزود: اقدام نیروهای مسلح ایران به ویژه سپاه پاسداران در عملیات وعده صادق (۲) غیرقابل اجتناب بوده و موجبات شادی و غرور ملت ایران و همچنین کاهش تالمات مجاهدین محور مقاومت در غزه و لبنان به واسطه شهادت سید حسن نصرالله و شهدای غیر نظامی را فراهم آورد و شعله مقاومت فروزان‌تر به راه خطیر خود ادامه خواهد دهد.

واعظی عنوان کرد: همه مسئولان، احزاب سیاسی و ملت ایران از اقدام بازدارنده فاخر، شجاعانه و دقیق که در راستای حفظ و بسط امنیت ملی انجام شد، حمایت جدی کرده و می‌کنند.

وی بیان کرد: جمهوری اسلامی ایران حافظ صلح و خواستار ثبات امنیت در سطح منطقه‌ای و جهانی است.

واعظی تصریح کرد: اما در پی جنایات و تحرکات بحران زای رژیم جعلی صهیونیستی، خاورمیانه آبستن حوادث غیرقابل جبران شده و همه طرفین می‌دانند که ظرفیت توسعه جنگ گسترده جدید در این منطقه وجود ندارد و در صورت پیش آمد جنگ گسترده در منطقه منافع هیچ کشوری تأمین نخواهد شد.

وی عنوان داشت: امید آن می‌رود که رژیم غاصب و حامیان آن به هشدارهای نظام جمهوری اسلامی ایران توجه لازم را نموده و به جنگ عبث دامن نزنند و مرتکب اشتباه جنون آمیز جدید نشوند، زیرا پاسخ بعدی کوبنده‌تر خواهد بود.

وی اظهار کرد: رژیم صهیونیستی سال‌های متمادی از اقدامات هیتلر علیه یهودیان در جریان جنگ جهانی دوم نهایت بهره برداری را کرد و مع الواسطه آن با مظلوم نمایی واسع بهترین حمایت‌ها از سوی کشورهای غربی را کسب نمود.

وی گفت: جنایات خطرناک نتانیاهو، نخست وزیر رژیم یادآور جنایات هیتلر و صهیونیسم مشابه نازیسم آلمان هیتلری است.

رئیس دفتر سیاسی حزب اعتدال و توسعه افزود: اگر ماشین آدم کشی صهیونیستی وفق اتحاد کشورهای جهان متوقف نگردد، هیچ بعید نیست که تاریخ به شکل وارونه تکرار شود و جای گناهکار و بی گناه عوض شود.

واعظی اظهار داشت: از اقدام فاخر و درخشان نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران به ویژه پاسداران عزیز که موجبات غرور و عزت آفرینی را فراهم نمودند، عمیقاً تشکر کرده و امید آن می‌رود بیش از پیش در راستای تأمین امنیت ایران و ایرانی اهتمامی فزاینده صورت دهند.

 

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز