خبرگزاری کار ایران

معاون سازمان پزشکی قانونی کشور:

فشار کاری کارکنان پزشکی قانونی به دلیل کمبود نیرو افزایش داشته است

 فشار کاری کارکنان پزشکی قانونی به دلیل کمبود نیرو افزایش داشته است
کد خبر : ۱۵۳۸۰۰۷

معاون آموزشی و پژوهشی سازمان پزشکی قانونی کشور گفت: به دلیل کمبود نیروی انسانی، کارکنان پزشکی قانونی فشار کاری بسیار بالایی را تحمل می‌کند و در جایگاه‌های مختلف با حجم بالای کار مواجه هستند.

به گزارش ایلنا، امیرحسین مهدوی در مراسم تکریم و معارفه مدیر کل پزشکی قانونی استان زنجان، گفت: متاسفانه پزشکان قانونی نسبت به پزشکان شاغل در سایر مراکز دریافتی کمتری دارند ضمن آنکه کمبود نیروی انسانی نیز موجب افزایش حجم کاری آنان شده است.

وی با اشاره به اینکه در استان‌ها، روسای دادگستری بزرگترین حامیان مدیران کل پزشکی قانونی هستند، از تلاش‌های مهرشاد طهماسبی مدیر کل سابق پزشکی قانونی استان قدردانی و برای سید حسین موسوی‌نژاد مدیر کل جدید آرزوی موفقیت کرد.

حجت‌الاسلام والمسلمین علی فرجی برحق رئیس کل دادگستری استان زنجان نیز در این مراسم با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای جبهه مقاومت و تبریک عملیات غرورآمیز وعده صادق ۲ که با رشادت‌های دلاورمردان رشید سپاه پاسداران و‌نیرو‌های مسلح انجام شد، اظهار کرد: این اقدام موجب شکست هیمنه پوشالی رژیم غاصب و کودک‌کش را رقم زد و موجب اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی شد و خدای متعال را از این حیث سپاسگزاریم.  

وی در ادامه با تقدیر از زحمات و تلاش‌های مهرشاد طهماسبی در مدت تصدی مسئولیت پزشکی قانونی استان گفت: استان زنجان نیازمند تلاش بیشتر مدیران در ابعاد مختلف است ودر مجموعه پزشکی قانونی که در اجرای عدالت کمک کار دستگاه قضایی است کمبود‌هایی وجود دارد که نیازمند نگاه حمایتی مسئولان سازمان پزشکی قانونی است.

رئیس کل دادگستری زنجان با اشاره به اینکه پرونده‌های قضایی که به پزشکی قانونی ارجاع می‌شود نیازمند تسریع و تسهیل در اعلام نظر کارشناسی و نتیجه است، گفت: مردم استان زنجان در حوزه پزشکی قانونی با مشکلاتی مواجه هستند، نبود مراکز پزشکی قانونی در برخی شهرستان‌ها و عدم وجود سالن تشریح و تجهیزات از مواردی است که نیازمند توجه و مساعدت مسئولان سازمان است.

حجت‌الاسلام والمسلمین فرجی برحق کمبود پزشک در مراکز به ویژه در شهرستان‌ها  از دیگر مسائل و مشکلات پزشکی قانونی استان بیان و عنوان کرد: حضور پزشکان متخصص و مجرب در مراکز فعال و تجهیز اتاق تشریح در شهرستان‌هایی که در مسیر بزرگراه‌ها قرار دارند، یک ضرورت است.

در پایان این مراسم از زحمات مهرشاد طهماسبی تقدیر و سید حسین موسوی‌نژاد به عنوان مدیر کل پزشکی قانونی استان زنجان معرفی شد.

 

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز