خبرگزاری کار ایران

پیام تسلیت دریادار سیاری در پی شهادت سردار نیلفروشان

پیام تسلیت دریادار سیاری در پی شهادت سردار نیلفروشان
کد خبر : ۱۵۳۷۹۸۴

رئیس ستاد و معاون هماهنگ ‌کننده ارتش طی پیامی شهادت سرلشکر پاسدار عباس نیلفروشان را به فرمانده کل سپاه پاسداران تسلیت گفت.

به گزارش ایلنا، امیر دریادار حبیب الله سیاری رئیس ستاد و معاون هماهنگ کننده ارتش جمهوری اسلامی ایران، در واکنش به حمله تروریستی رژیم سفاک صهیونیستی که منجر به شهادت سرلشکر عباس نیلفروشان شد، خطاب به سردار سرلشکر حسین سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، پیام تسلیتی صادر کرد.

متن این پیام به شرح زیر است:

"مِّنَ ٱلۡمُؤۡمِنِینَ رِجَالࣱ صَدَقُواْ مَا عَٰهَدُواْ ٱللَّهَ عَلَیۡهِۖ فَمِنۡهُم مَّن قَضَیٰ نَحۡبَهُۥ وَمِنۡهُم مَّن یَنتَظِرُۖ وَمَا بَدَّلُواْ تَبۡدِیلࣰا"

برادر ارجمند؛ سردار سرلشکر پاسدار حسین سلامی

فرمانده محترم کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی

سلام علیکم؛

شهادت سردار رشید و فداکار سپاه اسلام، «شهید سرلشکر پاسدار عباس نیلفروشان» از فرماندهان پیشکسوت، جانباز و یادگار دوران دفاع مقدس، موجب تالم و تأثر گردید.

آن مجاهد نستوه که در حال خدمت به جبهه مقاومت بود، پس از عمری ایثار، فداکاری و جهاد در جبهه‌های دفاع مقدس، امنیت کشور و دفاع از حرم اهل بیت (سلام الله علیها) برای برافراشتن پرچم اسلام، در حمله تروریستی رژیم سفاک صهیونیستی در ضاحیه بیروت و در جوار سید و پرچمدار محور مقاومت و دبیر کل حزب الله لبنان سید حسن نصر الله در راه آزادی قدس شریف، به یاران شهیدش پیوست.

اینجانب شهادت آن سردار سرافراز اسلام را به محضر حضرت بقیه الله العظم (عج الله تعالی فرجه الشریف) فرماندهی معظم کل قوا (مدظله‌العالی)، فرماندهان و کارکنان نیروهای مسلح به‌ویژه همرزمان شریف و دلاورمردان غیور و شجاع سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و بیت مکرم آن شهید والامقام تبریک و تسلیت عرض می‌نمایم و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین (ع) و برای بازماندگان صبر و اجر عظیم مسئلت دارم.

رئیس ستاد و معاون هماهنگ کننده ارتش جمهوری اسلامی ایران

دریادار دکتر حبیب الله سیاری

 

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز