خبرگزاری کار ایران

زینی‌وند:

استانداران با در نظر گرفتن گفتمان رییس‌جمهور انتخاب می‌شوند

استانداران با  در نظر گرفتن گفتمان رییس‌جمهور انتخاب می‌شوند
کد خبر : ۱۵۳۷۹۶۸

معاون سیاسی وزیر کشور گفت: استانداران با مشورت و در نظر گرفتن گفتمان رییس جمهور و متناسب با واقعیت میدانی هر استان انتخاب می‌شوند و امیدواریم با این شیوه استانداران توانمندی را به مردم معرفی کنیم.

به گزارش ایلنا، علی زینی‌وند چهارشنبه شب در آیین معارفه استاندار جدید همدان گفت: پرچمدار اصلی نهاد انتخابات و مشارکت مردم در همه این سال‌ها رهبری فرزانه انقلاب بوده است.

وی افزود: از دل این انتخابات، رییس جمهوری مقبول و مردمی برگزیده شد که فضای گفتمانی جدید را در کشور ایجاد کرد.

معاون سیاسی وزیر کشور ادامه داد: شاید سلایق ما با گفتمان دولت مطابق نباشد ولی با پذیرش مسئولیت در دولت وفاق ملی باید محور کار مسئولان، گفتمان رییس جمهور باشد.

زینی وند تاکید کرد: در انتخاب استاندار، نمایندگان مردم همدان در خانه ملت گفتند دولت بر اساس سیاست‌ها به هر جمع‌بندی برسد، ما کمک و حمایت می‌کنیم.

وی گفت: پانصد نفر برای تصدی پست استانداری شناسایی شدند و پس از بررسی شاخص‌ها به دویست رسیدیم.

معاون سیاسی وزیر کشور افزود: استانداران با مشورت و در نظر گرفتن گفتمان رییس جمهور و متناسب با واقعیت میدانی هر استان انتخاب می‌شوند و امیدواریم با این شیوه استانداران توانمندی را به مردم معرفی کنیم.

زینی‌وند همچنین با اشاره به عملیات موفق وعده صادق دو گفت: این عملیات دل بسیاری از مسلمانان، کودکان بی پناه غزه و لبنان و مظلومان جهان را شاد کرد.

استاندار جدید همدان نیز در این مراسم گفت: برای دستیابی به توسعه‌ای متوازن و پایدار باید به نیازهای زیرساختی توجه ویژه‌ای شود و این موضوع همکاری بین همه نهادهای مرتبط را می طلبد.

حمید ملانوری شمسی افزود: انتخاب مدیرانی متخصص، باانگیزه و مردمدار می‌تواند به بهبود عملکرد نهادهای اجرایی و افزایش رضایت مردم منجر شود.

وی گفت: همدان دارای ظرفیت‌های بزرگی است و با وسعتی بیش از ۲۰ هزار کیلومتر و رتبه جمعیتی چهاردهم در کشور، در موقعیتی استراتژیک قرار دارد و بهره‌برداری مناسب از این ظرفیت‌ها مورد تأکید است.

استاندار پیشین همدان نیز در این مراسم ضمن ارائه گزارشی از اقدامات انجام شده در سه سال گذشته، گفت: با افتخار در طول این سه سال خدمتگزار مردم استان همدان بودیم و تلاش شد پیشرفت متوازن استان، متناسب با راهبرد نظام و بر اساس منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی را داشته باشیم.

 

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز