خبرگزاری کار ایران

بازدید امیر سرتیپ حیدری از ادوات سنگین و فوق‌سنگین بازآماد شده در نزاجا

بازدید امیر سرتیپ حیدری از ادوات سنگین و فوق‌سنگین بازآماد شده در نزاجا
کد خبر : ۱۵۳۷۵۹۴

فرمانده نیروی زمینی ارتش با حضور در فرماندهی آماد و پشتیبانی منطقه سه تهران نزاجا، از 59 دستگاه ادوات سنگین و فوق‌سنگین تازه بازآما شده در این نیرو بازدید کرد.

به گزارش ایلنا،  امیر سرتیپ کیومرث حیدری فرمانده نیروی زمینی ارتش با حضور  در فرماندهی آماد و پشتیبانی منطقه سه تهران نزاجا، ضمن بازدید از ۵۹ دستگاه ادوات سنگین و فوق‌سنگین تازه بازآما شده در این نیرو، گفت: نیروی زمینی با اتکا به توان داخلی، اراده ملی و قدرت نخبگان و کارکنان سازمانی خود، بار دیگر نشان داد که قادر است با علم، کوشش و جهاد در راه خدا، تمامی سختی‌ها و دشواری‌‌ها را از میان بردارد و به تأمین و بازآماد ادوات سنگین‌ و نیمه‌سنگینی که برای سالیان متمادی به سبب تحریم‌های ناجوانمردانه زمین‍گیر شده‌ بودند، بپردازد.

امیر سرتیپ حیدری ادامه داد: امروز نزاجا با تکیه بر نیروهای کارآمد و با اراده خود، قادر است دست به انجام کارهای کم‌نظیری بزند که بازآماد ۵۹ دستگاه از انواع ادوات و وسائط نقلیه سنگین و نیمه‌سنگین، نمونه‌ای از این موارد است که نشان از روحیه بالا و انگیزه توقف‌ناپذیر نیروی زمینی ارتش دارد.

وی تصریح کرد: تمامی تدابیر نیروی زمینی ارتش، در راستای ارتقای توان رزم، پویایی ترابری و پیشبرد اقدامات راهبری و استراتژیک این نیرو است؛ تا این نیرو بتواند ضمن ارتقای توأمان اخلاص و معنویت، در بعد توان نظامی و رزمی خود نیز در مطلوب‌ترین حالت ممکن باشد.

امیر سرتیپ حیدری با اشاره به جایگاه راهبری یگان‌های فرماندهی آماد و پشتیبانی مناطق مختلف نزاجا، خاطرنشان کرد: به همت کارکنان و پیگیری‌های صورت گرفته از سوی سلسله مراتب نیروی زمینی، امروز یگان‌های فرماندهی آماد و پشتیبانی این نیرو در سراسر کشور به عنوان سکوی پرتابی در ارتقای توان ترابری نزاجا و بهبود تحرک‌پذیری این نیرو شناخته می‌شوند.

امیر سرتیپ‌دوم حمیدرضا فرج‌زاده فرمانده آماد و پشتیبانی منطقه سه تهران، در این بازدید با اشاره به بازآماد ۵۹ دستگاه ادوات سنگین و فوق‌سنگین در نزاجا گفت: این امر مهم، با عنایات الهی، توجه و پیگیری ویژه فرمانده نیروی زمینی ارتش و نیز همت و کوشش خستگی‌ناپذیر و مستمر متخصصان زحمت‌کش این نیرو به سرانجام رسید تا بتوان از این طریق، ضمن بهبود و توسعه تحرک‌پذیری یگان‌های نزاجا، به ارتقای توان رزم و آمادگی لحظه‌ای این نیرو کمک شایانی کرد.

امیر سرتیپ‌دوم فرج‌زاده با اشاره به طرح «خیبر» نزاجا خاطرنشان کرد: در راستای طرح لبیک ۳۰ نزاجا که به نام طرح خیبر نیز شناخته می‌شود، امروز شاهد افتتاح کارگاه فنس‌بافی نیروی زمینی، به منظور خودکفایی در تولید تجهیزات حفاظت فیزیکی یگان‌های تابعه و نیز تأمین مایحتاج‌های مرتبط با طرح انسداد مرزی هستیم که این کارگاه تخصصی، ضمن بهبود و سرعت بخشیدن به توان آمادی نزاجا، می‌تواند نشان از عزم یگان‌های تابعه نیروی زمینی، در جهت اجرای هر چه بهتر طرح‌های لبیک ابلاغی از سوی فرمانده نیروی زمینی ارتش باشد.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز