خبرگزاری کار ایران

بخشایشی اردستانی در گفت‌وگو با ایلنا:

کاری که امشب انجام دادیم، جبران مافات بود/ تلاش ایران هدف قرار دادن مراکز نظامی رژیم صهیونیستی بود

کاری که امشب انجام دادیم، جبران مافات بود/ تلاش ایران هدف قرار دادن مراکز نظامی رژیم صهیونیستی بود
کد خبر : ۱۵۳۷۲۶۱

یک عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی گفت: کاری که انجام دادیم، جبران مافات بوده است، ما دنبال جنگ نیستیم اگر اسرائیل بخواهد پاسخی دهد ما کوبنده‌تر می‌زنیم.

احمد بخشایشی اردستانی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا، درباره حمله امشب ایران به مواضع رژیم صهیونیستی گفت: ایران امشب بیش از ۵۰۰ موشک به سمت اسرائیل فرستاد، اما به دنبال جنگ نیستیم.

این عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: ایران به واسطه چند مسئله از اسرائیل طلب دارد، یکی انتقام شهید هنیه چرا که او در تهران و در روزی که میهمان ما بود، ترور شد. دوم برای سفیرمان که چشمش مشکل پیدا کرد و بعد برای شهید کردن سردار نیلفروشان و سید حسن نصرالله.

وی خاطرنشان کرد: حالا چرا تاخیر داشتیم؟ در فاصله‌ای که ایران و مقام معظم رهبری اعلام کردند انتقام سختی به واسطه ترور شهید هنیه خواهیم گرفت، آمریکایی‌ها به ما قول دادند عناصر موثر تحریم را کم و آتش‌بس در غزه را اجرا کنند ولی بهروی قول‌شان ایستادگی نکردند.

این عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی ادامه داد: اسرائیل پسر لوس و نُنر آمریکا است. آمریکا به جای این‌که شرایط را آرام کند مدام تنش را در سطح منطقه زیاد کرد. توجه داشته باشید اگر فردا مذاکره‌ای شود در عرف بین‌الملل گفت‌وگو بین رهبران انجام می‌گیرد، نباید رهبران کشورها و سازمان‌ها را بزنند، این عرف بین المللی است و این هنر نیست اما اسرائیل برای این‌که خودش را قهرمان جلوه دهد، رهبران را ترور کرد.

وی تاکید کرد : ایران حق دارد برای این مسائل غرامت بگیرد، امشب ۵۰۰ موشک از سمت ایران به اسرائیل رفت، البته ایران سعی کرد مراکز نظامی را بزند و از قبل هم به برخی بازیگران گفته بود قصد انتقام مستقیم دارد. 

بخشایشی اردستانی گفت: اگر اسرائیل بخواهد بجنگد و جواب دهد ما هم می‌جنگیم، ما نمی‌خواهیم بجنگیم این روشی است که ایران اتخاذ می‌کند. ما درگیر جنگ نیستیم. اگر هم در آینده اسرائیل بخواهد به ما حمله کند تا آمریکا دنبالش بیاید مطمئن باشید به سمت بازنگری در دکترین هسته‌ای خواهیم رفت. کاری که انجام دادیم، جبران مافات بوده است، ما دنبال جنگ نیستیم اگر اسرائیل بخواهد پاسخی دهد ما کوبنده‌تر می‌زنیم.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز