خبرگزاری کار ایران

رضایی:

جبلی بر جهت‌گیری سازمان صدا و سیما در راستای اجرای سند تحول رسانه تاکید کرد

جبلی بر جهت‌گیری سازمان صدا و سیما در راستای اجرای سند تحول رسانه تاکید کرد
کد خبر : ۱۵۳۷۱۹۰

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی مجلس گفت: رئیس سازمان صدا و سیما بر توسعه برنامه‌های چالشی و جهت‌گیری سازمان صدا و سیما و برنامه‌های آن در راستای اجرای سند تحول رسانه ملی، تأکید بر سند محوری در سازمان و رویکرد حل مشکلات در کشور تأکید کرد.

به گزارش ایلنا، ابراهیم رضایی در تشریح نشست امروز (سه‌شنبه ۱۰ مهرماه) کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی که با حضور اعضای کمیسیون و رئیس سازمان صدا و سیما و معاونین ایشان برگزار شد، گفت: آقای جبلی گزارشی از فعالیت‌های صدا و سیما در ۳ سال اخیر ارائه و در ادامه با اشاره به مشکلات این سازمان گفت که «در حوزه تبیین محافظه کار نبوده و ریسک‌پذیر هستیم».

وی ادامه داد: ایشان همچنین بر توسعه برنامه‌های چالشی و جهت‌گیری سازمان صدا و سیما و برنامه‌های آن در راستای اجرای سند تحول رسانه ملی، تأکید بر سند محوری در سازمان و رویکرد حل مشکلات در کشور تأکید کرد.

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی افزود: رئیس رسانه ملی کشورمان همچنین اشاره‌ای به مشکلات و چالش‌های سازمان در حوزه‌های فنی و بودجه‌ای و همچنین در سیاست خارجی و محدودیت‌هایی که غرب برای رسانه ملی ایجاد کرده، اشاره کرد.

رضایی بیان کرد: در ادامه عابدینی معاون سیاسی و نوروزی معاون برون‌مرزی سازمان نیز گزارشی از حوزه فعالیت، مأموریت‌ها، مشکلات و چالش‌ها ارائه کردند.

وی یادآور شد: ایجاد راه‌اندازی ماهواره مستقل برای پخش برنامه‌ها در رسانه ملی، اهمیت تبیین حوادث و رویدادها از طرف صدا و سیما، داشتن روایت اول در این رسانه،  لزوم پاسخ دادن به شبهات، رفع تنگناهای مالی و تحول در خبررسانی صدا و سیما، بسترسازی برای امنیت پایدار، تبیین سیاست‌های کشور، اثرگذاری در دنیا و منطقه، داشتن مرجعیت رسانه‌ای رسانه ملی، کیفی‌سازی برنامه‌ها و مخاطب محوری، اجرای مطالبات و تحقق مطالبات رهبر معظم انقلاب از رسانه ملی از جمله مواردی بود که اعضای کمیسیون امنیت ملی در جلسه با رئیس سازمان صدا و سیما بر روی آن تاکید کردند.

 

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز