خبرگزاری کار ایران

شریعتی اندراتی در نطق میان دستور:

برای تامین تسهیلات رهن مسکن مستاجران اهتمام جدی داشته باشید

برای تامین تسهیلات رهن مسکن مستاجران اهتمام جدی داشته باشید
کد خبر : ۱۵۳۷۰۰۲

یک نماینده مجلس در تذکری به وزیر راه و شهرسازی بیان کرد: از جنابعالی انتظار می‌رود برای تامین تسهیلات قانون جهش تولید مسکن و به ویژه تسهیلات رهن مسکن مستاجران که نیازمند حمایت آن وزارتخانه است، اهتمام جدی داشته باشید.

به گزارش ایلنا، غلامرضا شریعتی اندرراتی، در نطق میان دستور جلسه علنی امروز سه‌شنبه دهم مهرماه مجلس شورای اسلامی ضمن تسلیت شهادت سید مقاومت، سید حسن نصرالله، دبیرکل حزب حزب‌الله لبنان به محضر مبارک امام زمان(عج) و مقام معظم رهبری، گفت: ننگ ابدی بر رژیم کودککش صهیونیستی و آمریکای جنایتکار که دستشان به خون زنان و کودکان غزه، لبنان و یمن آلوده است. نفرین ابدی بر آنان که این ظلم‌ها و جنایت‌ها را می‌بینند و دم فرو می‌بندند و درودی بی‌پایان بر رزمندگان جبهه مقاومت که با پای مردی خویش استکبار جهانی را به چالش کشیدند و همانطور که مقام معظم رهبری فرمودند: پیروزی از آن حزب الله است.

این نماینده مجلس شورای اسلامی در ادامه با اشاره مشکلات و مطالبات حوزه انتخابیه و تذکر به وزیر نیرو تاکید کرد: شرق مازندران جز نقاط پرتنش آب کشور است. سد گلابر برای برطرف کردن مشکلات آب کشاورزی و شرب قریب دو دهه در حال ساخت است. علی رغم تلاش‌های فراوان گذشته، همچنان نیازمند توجهات جدی جنابعالی برای تکمیل پل صدر و شبکه آن تا رسیدن به انتهای حوزه سرزمینی شهرستان گلوگاه است.

وی افزود: همچنین کمک جنابعالی برای کامل شدن طرح انتقال اضطراری آب شرب، نیاز است.

این نماینده مجلس خطاب به علی آبادی، وزیر نیرو ادامه داد:جناب آقای دکتر علی آبادی، طرح توسعه نیروگاه شهید سلیمی که قریب به دو سال از آغاز عملیات آن می‌گذرد، نیاز به حمایت جدی جنابعالی دارد.

شریعتی در ادامه در تذکری به وزیر راه و شهرسازی گفت: ۱۲۰ روستای منطقه کوهستانی حوزه انتخابیه بنده به لحاظ نداشتن جاده آسفالته مطلوب در شرایط بسیار سختی به سر می‌برد، از جنابعالی تقاضا دارم دستوری فرمایید در یک برنامه زمانبندی شده کوتاه مدت، نسبت به حل مشکلات راه‌های روستایی اقدام عاجل صورت گیرد. همچنین به علت استهلاک بیش از حد، جاده‌های حوزه ارتباطی نیاز به ترمیم و روکش و آسفالت است.

وی در ادامه در تذکر دیگری به وزیر راه و شهرسازی بیان کرد: از جنابعالی انتظار می‌رود برای تامین تسهیلات قانون جهش تولید مسکن و به ویژه تسهیلات رهن مسکن مستاجران که نیازمند حمایت آن وزارتخانه است، اهتمام جدی داشته باشید.

نماینده مجلس شورای اسلامی در ادامه در تذکری به وزیر جهاد کشاورزی بیان کرد: کشاورزان عزیز، امروز در خط مقدم جنگ اقتصادی هستند، از جنابعالی انتظار می‌رود از آنان در زمینه زیرساخت‌های عرصه کشاورزی از جمله بهسازی جاده‌های کشاورزی، بتنی کردن نهرهای کشاورزی، برای جلوگیری از هدر رفت آب، تامین اعتبارات بانکی، تامین نهادهای کشاورزی، تقویت صنایع تبدیلی کشاورزی، کمک به مکانیزاسیون کشاورزی و به‌ویژه تقویت بنگاه‌های تولیدی ادوات کشاورزی دانش بنیان که در حوزه انتخابیه بنده به طور فراوان وجود دارد، به درستی استفاده شود.

نماینده مجلس شورای اسلامی در ادامه به وزیر جهاد کشاورزی تاکید کرد: آقای وزیر، برنجکاران و باغداران حوزه انتخابیه بنده نگران از فروش مطمئن محصولات کشاورزی خود هستند و از آن طرف، قطع مکرر برق چاه‌های کشاورزی و افزایش هزینه برق و آب، مشکلات زیادی را برای این سربازان عرصه امنیت غذایی ایجاد کرده است. لازم است به این موارد توجه جدی شود.

وی در ادامه در تذکر به وزیر بهداشت درمان و آموزش پزشکی تاکید کرد: پروژه‌های نیمه تمام بیمارستان امام خمینی بهشهر، امام حسین علیه السلام شهرستان نکاح و بیمارستان ثامن الائمه شهرستان گلوگاه برای تکمیل شدن نیاز به حمایت جدی جنابعالی دارد، همچنین انتظار می‌رود برای رفع نگرانی جهت بهره‌برداری از بیمارستان خیرساز، دستورات لازم را صادر فرمایید.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز