خبرگزاری کار ایران

جمعیت اسلامی فرهنگیان شهادت سیدحسن نصرالله را تسلیت گفت

جمعیت اسلامی فرهنگیان شهادت سیدحسن نصرالله را تسلیت گفت
کد خبر : ۱۵۳۶۸۹۱

در بخشی از این بیانیه آمده است: رژیم نامشروع و منفور صهیونیست با پشتیبانی همهجانبه آمریکای جنایتکار نشان داد هیچ حد و مرزی برای جنایات خود متصور نیست. جهانیان بدانند مردم ایران و مسلمانان جهان در کنار جبهه عزتمند مقاومت اسلامی لبنان خواهد ماند تا همچنان با سربلندی و اقتدار به مسیر خود تا حصول پیروزی نهایی ادامه دهد.

به گزارش متن بیانیه جمعیت اسلامی فرهنگیان به مناسبت شهادت سیدحسن نصرالله به شرح زیر است: 

بِسم رَبِ الشُهداء وَ الصدّیقین

مِنَ المُؤمِنینَ رِجالٌ صَدَقواْ مَا عاهِدواْ اللهَ عَلَیهِ فَمِنهُمْ مَنْ قَضَی نَحْبَهُ وَ مِنْهُم مَنْ یَنتَظِرُ وَ مَا بَدّلواْ تَبدِیلاً (الاحزاب آیه ۲۳)

روح بلند ملکوتی سید مقاومت، مجاهد نستوه و خستگیناپذیر، فرمانده رشید و سرافراز اسلام سید حسن نصرالله پس از سالها مجاهدت و مبارزه با رژیم صهیونیستی و نامشروع اسراییل به یاران شهیدش پیوست و بار دیگر شاهد بودیم که «شهادت هنر مردان خداست».

ثمره خون شهیدان وعده نهایی نصرت الهی برای مؤمنان و مستضعفان عالم است. 

تاریخ وامدار بزرگمردی است که سرمایه پربهای جان و علم خویش را سالها در طبق اخلاص نهاده و در مسیر عزّت و استقلال و مجاهدت خاموش و بیبروز ظهور داشته و سرانجام دشمن که سالها حضور پرفروغش را رصد میکرد ناجوانمردانه و بیرحمانه او را به شهادت رساند و یاد و خاطرش را جاودانه باقی گذاشت.

رژیم نامشروع و منفور صهیونیست با پشتیبانی همهجانبه آمریکای جنایتکار نشان داد هیچ حد و مرزی برای جنایات خود متصور نیست. جهانیان بدانند مردم ایران و مسلمانان جهان در کنار جبهه عزتمند مقاومت اسلامی لبنان خواهد ماند تا همچنان با سربلندی و اقتدار به مسیر خود تا حصول پیروزی نهایی ادامه دهد. 

چه شیرین است عمری مجاهدانه زیستن و آنچنان حق بودن که توسط شیطانیترین و باطلترین نیروی عالم به شهادت رسیدن، چه مزد درخوری، «شهد شیرین شهادت گوارای وجودتان».

با قلبی مالامال از درد و غم واندوه این مصیبت بزرگ و کرامت عظمی را به پیشگاه مقدس حضرت ولی عصر (عج) و نایب بر حق ایشان حضرت امام خامنهای (مدظله) و امت بزرگ اسلام علیالخصوص ملت حماسهساز و شرافتمند لبنان و حزبالله همیشه قهرمان، ویژه به بیت رفیع این عالم مجاهد تبریک و تسلیت عرض مینمایم.

انشاءالله و به حول قوه الهی خون پاک این بزرگمرد مقاومت پیشران طوفان الاقصی و وعدههای صادقی خواهد بود که زوال محتوم رژیم اشغالگر صهیونیستی را سرعت خواهد بخشید. اِنَّهُم یَرَونَهُ بَعیداً وَ نَراهُ قَرِیباً.

جمعیت اسلامی فرهنگیان 

۰۸/۰۷/۱۴۰۳

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز