خبرگزاری کار ایران

ظریف:

نمی‌توانند مقاومت با این اقدامات ضدانسانی از پا در بیاورند

نمی‌توانند مقاومت با این اقدامات ضدانسانی از پا در بیاورند
کد خبر : ۱۵۳۵۹۹۹

معاون راهبردی رئیس‌جمهور در جمع خبرنگاران گفت: حتماً سید به هدف خود رسید و به جایگاه عالی که همواره منتظرش بود، دست پیدا کرد و به یاران شهیدش رسید؛ اما مقاومت مردم منطقه، مردمی که اسرائیل جنایتکار را در غزه ۱۱ ماه گرفتار کردند در لبنان هم همین‌گونه خواهد بود ادامه دارد و نخواهند توانست با این اقدامات ضدانسانی مقاومت را از پا در بیاورند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، محمد جواد ظریف معاون راهبردی رییس‌جمهور در رابطه با شهادت سیدحسن نصرالله در جمع خبرنگاران گفت: علامه شهید سید حسن نصرالله یکی از بزرگترین شخصیت‌هایی بود که بنده در سی و چند سالی که افتخار آشنایی با ایشان را داشتم ملاقات کردم و شناختم. ایشان نمونه شجاعت صداقت و همزمان درایت بود، بسیار مدیرT شجاع و از خود گذشته بود. فرزندش در این مسیر شهید شد و خم به ابرو نیاورد. شهید سید حسن نصرالله همراه با شهید سید عباس موسوی و دیگر بزرگان حزب الله طعم تلخ شکست را برای اولین بار به صهیونیست‌ها چشاندند. زمانی که صهیونیست‌ها را مجبور کردند با ذلت از جنوب لبنان بدون هیچ گونه شرطی خارج شوند. این اولین بار بود که صهیونیست‌ها مجبور می‌شدند خارج شوند و این خیلی برای اسرائیل گران بود.

ظریف ادامه داد: از همان زمان اسرائیل کمر به شهید کردن سید بسته بود و این درایت سید بود که در این مدت توانست اسرائیل را ناکام بگذارد. آخر هم دیدیم که اسرائیل برای اینکه این جنایت را مرتکب شود، چه تعداد زنان و کودکان بی‌گناه را در یک بمباران گسترده شهید کرد تا بتواند این بزرگمرد مقاومت و ایثار و جهاد را به شهادت برساند.

وی عنوان کرد: حتماً سید به هدف خود رسید و به جایگاه عالی که همواره منتظرش بود، دست پیدا کرد و به یاران شهیدش رسید؛ اما مقاومت مردم منطقه، مردمی که اسرائیل جنایتکار را در غزه ۱۱ ماه گرفتار کردند در لبنان هم همین‌گونه خواهد بود ادامه دارد و نخواهند توانست با این اقدامات ضدانسانی مقاومت را از پا در بیاورند.

ظریف در رابطه با زمان پاسخ ایران به رژیم اشغالگر قدس، گفت: واکنش ایران در زمان مناسب و به انتخاب ایران در برابر جنایت‌های رژیم صهیونیستی صورت خواهد گرفت و در سطح رهبری و سطح عالی حکومت حتماً تصمیم گیری خواهد شد.

 

 

 

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز