خبرگزاری کار ایران

امیر خوش‌قلب:

شهادت اتفاقی نیست بلکه اراده‌ای و انتخابی است

شهادت اتفاقی نیست بلکه اراده‌ای و انتخابی است
کد خبر : ۱۵۳۵۹۷۴

معاون هماهنگ کننده نیروی پدافند هوایی ارتش با بیان اینکه شهادت اتفاقی نیست بلکه اراده‌ای و انتخابی است، گفت: جهاد در راه خدا، دوری از ظلم پذیری، وحدت، یکدلی و مقید بودن به صبر و استقامت از ویژگی های بارز شهدا است.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی ارتش، امیرسرتیپ محمد یوسفی خوش قلب معاون هماهنگ کننده نیروی پدافند هوایی ارتش، در یادواره ۷۲ شهید شهرستان آران و بیدگل، گفت: سرافرازی ایران مرهون هدایت های امامین انقلاب و از خودگذشتگی‌های مردان، زنان و فرزندان این مرز و بوم است.

معاون هماهنگ کننده نیروی پدافند هوایی ارتش با بیان اینکه شهدا فرزندان صالح انقلاب و عامل صلابت امروز ایران، اظهار کرد: برگزاری یادواره شهدای موجب ترویج فرهنگ ایثار و از خودگذشتگی در بطن جامعه می شود.

وی با بیان اینکه شهادت اتفاقی نیست بلکه اراده‌ای و انتخابی است، افزود: جهاد در راه خدا، دوری از ظلم پذیری، وحدت، یکدلی و مقید بودن به صبر و استقامت از ویژگی های بارز شهدا است.

معاون هماهنگ کننده نیروی پدافند هوایی ارتش خاطرنشان کرد: قدردانی از رشادت و غیرت دلاورمردان و زنانی که سلامت، امنیت و آرامش خود را تقدیم  انقلاب و نظام اسلامی کردند، ستودنی است؛ چرا که تضمین‌کننده آرامش امروز همه ما هستند.

وی تاکید کرد:  خانواده شهدا مظهر صبر و استقامت هستند و برگزاری یادواره شهدا و تجلیل از خانواده این عزیزان ما را به مسیر مودت و دوستی با شهدا و خانواده عزیزشان نزدیک می کند.

امیر سرتیپ خوش قلب تصریح کرد: شهدا برای زنده نگه داشتن دین اسلام، حفظ ولایت، وحدت و دوری از آتش تفرقه، جان خود را تقدیم این کشور کردند و یقینا بیان خاطرات ارزشمند و خدمات خطیر این قشر فراموش نشدنی، وظیفه‌ای همگانی است.

در این یادواره از تعدادی از خانواده های معظم شهدا و جانبازان تجلیل شد

 

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز