خبرگزاری کار ایران

رئیسی در تذکر شفاهی:

عدم حرکت موثر برای خونخواهی شهید هنیه موجب آب شدن اعتماد اجتماعی نسبت به نظام می‌شود

عدم حرکت موثر برای خونخواهی شهید هنیه موجب آب شدن اعتماد اجتماعی نسبت به نظام می‌شود
کد خبر : ۱۵۳۵۹۰۴

نماینده مردم قم مجلس شورای اسلامی گفت: بیش از حدود ۲ ماه از فرمان مقام معظم رهبری در خصوص ضرورت خونخواهی شهید هنیه سپری شده است اما آن طور که باید شاهد حرکت موثری از سوی مخاطبان فرمان رهبر معظم انقلاب نیستیم و این موجب شده اعتماد اجتماعی نظام مقدس جمهوری اسلامی در داخل کشور و منطقه و کشورهای جهان اسلام ذره ذره آب شود.

به گزارش ایلنا، محمد منان رئیسی در نشست علنی امروز (یکشنبه، ۸ مهرماه) مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی خود، ضمن تسلیت به مناسبت شهادت سید حسن نصرالله و سایر شهدای جنایات اخیر رژیم صهیونیستی، گفت: بیش از حدود ۲ ماه از فرمان مقام معظم رهبری در خصوص ضرورت خونخواهی شهید هنیه سپری شده است اما آن طور که باید شاهد حرکت موثری از سوی مخاطبان فرمان رهبر معظم انقلاب نیستیم و این موجب شده اعتماد اجتماعی به نظام مقدس جمهوری اسلامی در داخل کشور و منطقه و کشورهای جهان اسلام ذره ذره آب شود.

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: از مخاطبان فرمان مقام معظم رهبری درخواست دارم اگر ملاحظه ای وجود دارد با مردم و ما در میان بگذارند و توجیه کنند که چه برنامه ای در حال انجام است. رهبر معظم انقلاب چند سال قبل در یکی از بیاناتشان فرمودند اگر یکی بزنند ۱۰ تا می خورند چرا هم اکنون وضعیت باید به نحوی باشد که برخی از مسئولان مربوطه برعکس عمل کنند.

وی ادامه داد: ما در چند ماه اخیر مشاهده می کنیم که رژیم صهیونیستی به صورت مکرر به جبهه مقاومت ضربه وارد کرده اما پاسخ درخور شأنی دریافت نمی کنند.

این نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی با اشاره به صحبت های وزیر راه و شهرسازی در خصوص اینکه تعهد داریم یک میلیون مسکن برای متقاضیان موثر را تامین کنیم، افزود: ما هر سال نزدیک به ۷۰۰ هزار ازدواج در کشور داریم که اگر طی ۴ سال مسئولیت شما به بیش از ۳ میلیون مسکن می رسد، حال چگونه مطرح می کنید که یک میلیون متقاضی موثر داریم؟

وی ادامه داد: سایت مسکن ملی هنوز باز نشده که اگر باز کنید مشاهده می کنید که چند میلیون نفر متقاضی وجود دارد و در صورت عدم پاسخ به نیاز آن ها بحران مسکن تشدید می شود، هم اکنون مسکن به یکی از مسائل اول مردم تشکیل شده و خواهشمندم با این ادبیات و مطرح کردن واژه هایی مانند موثر و غیر موثر از زیر بار مسئولیت شانه خالی نکنید. ما هم کمک می کنیم این بار را به سر منزل مقصود برسانیم.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز