خبرگزاری کار ایران

حزب همبستگی ایران اسلامی:

با تداوم سکوت سران کشورهای منطقه، ماجراجویی‌های خطرناک سران رژیم صهیونیستی کل خاورمیانه را به آتش خواهد کشید

با تداوم سکوت سران کشورهای منطقه، ماجراجویی‌های خطرناک سران رژیم صهیونیستی کل خاورمیانه را به آتش خواهد کشید
کد خبر : ۱۵۳۵۷۱۶

حزب همبستگی ایران اسلامی شهادت دبیرکل حزب الله لبنان را تسلیت گفت و تاکید کرد: پس از قتل عام مردم مظلوم فلسطین در ماه های گذشته، اینک جنوب لبنان آماج حملات وحشیانه رژیم غاصب اسرائیل قرار گرفته و در صورت تداوم سکوت برخی سران کشورهای منطقه و تداوم حمایت غربی ها دیری نخواهد پایید که ماجراجویی های خطرناک سران رژیم صهیونیستی، فجایع به مراتب بزرگتری را رقم خواهد زد و کل خاورمیانه را به آتش خواهد کشید.

به گزارش ایلنا، بیانیه حزب همبستگی ایران اسلامی به مناسبت شهادت سیدحسن نصرالله به شرح زیر است:

مِنَ الْمُؤْمِنِینَ رِجَالٌ صَدَقُوا مَا عَاهَدُوا اللَّهَ عَلَیْهِ فَمِنْهُمْ مَنْ قَضَى نَحْبَهُ وَمِنْهُمْ مَنْ یَنْتَظِرُ وَمَا بَدَّلُوا تَبْدِیلًا 

از میان مؤمنان مردانى‌ اند که به آنچه با خدا عهد بستند صادقانه وفا کردند برخى از آنان به شهادت رسیدند و برخى از آنها در [همین] انتظارند و [هرگز عقیده خود را] تبدیل نکردند.

شهادت دبیرکل مجاهد حزب الله لبنان، حجت الاسلام والمسلمین سیدحسن نصرالله به همراه تعدادی از فرماندهان ارشد محور مقاومت به دست شقی ترین جنایتکاران عصر حاضر، اندوهی بزرگ و ضایعه ای جانسوز بود که نه تنها شیعیان و خیل عظیم مسلمانان بلکه همه آزادی خواهان  جهان را به سوگ نشاند.

رژیم صهیونیستی ماه هاست که در پرتو سکوت و انفعال جامعه جهانی و نهادهای بین المللی و حمایت های تسلیحاتی و اطلاعاتی جبهه استکبار، با فراغ بال دست به نسل کشی زده و منطقه غرب آسیا را لحظه به لحظه به سمت نا آرامی فراگیر و به ورطه جنگی فراگیر و خانمانسوز نزدیک می کند.

پس از قتل عام مردم مظلوم فلسطین در ماه های گذشته، اینک جنوب لبنان آماج حملات وحشیانه رژیم غاصب اسرائیل قرار گرفته و در صورت تداوم سکوت برخی سران کشورهای منطقه و تداوم حمایت غربی ها دیری نخواهد پایید که ماجراجویی های خطرناک سران رژیم صهیونیستی، فجایع به مراتب بزرگتری را رقم خواهد زد و کل خاورمیانه را به آتش خواهد کشید.

حزب همبستگی ایران اسلامی ضمن محکومیت شدید نسل کشی و اقدامات تروریستی رژیم صهیونیستی و اعلام همبستگی و همدردی با مردم مظلوم لبنان و فلسطین، شهادت دبیرکل محبوب حزب الله لبنان و همرزمان آن شهید گرانقدر را تسلیت گفته و از خداوند منان برای ایشان رحمت واسعه الهی و علو درجات و برای مجروحان حوادث اخیر در لبنان آرزوی سلامتی می نماید و امیدوار است که در پرتو حکمت و قدرت الهی و ثمره خون شهدای مقاومت به زودی شاهد رهایی مردم منطقه از شرارت های رژیم اسرائیل و برقراری صلح و آرامش در میان کشورهای منطقه باشیم.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز