خبرگزاری کار ایران

قلاوند در نطق میان دستور:

رژیم صهیونیستی ماشین خون‌ریزی قدرت‌های مدعی تمدن است

رژیم صهیونیستی ماشین خون‌ریزی قدرت‌های مدعی تمدن است
کد خبر : ۱۵۳۴۲۲۰

نماینده مردم اندیمشک در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: رژیم صهیونیستی ماشین خون ریزی قدرت های مدعی تمدن است و سازمان ملل و نهاد های حقوق بشری بدانند آبروی انسانیت بر باد رفته و در این جنایات مسئول هستند.

به گزارش ایلنا، جهانبخش قلاوند طی نطق میاد دستور خود در نشست علنی امروز (چهارشنبه، ۴ مهر ماه) مجلس شورای اسلامی با قرائت آیه شریفه " وإذۡ أخذ ربّک منۢ بنیٓ ءادم من ظهورهمۡ ذرّیّتهمۡ وأشۡهدهمۡ علىٰٓ أنفسهمۡ ألسۡت بربّکمۡۖ قالواْ بلىٰ شهدۡنآۚ أن تقولواْ یوۡم ٱلۡقیٰمة إنّا کنّا عنۡ هٰذا غٰفلین گفت:در متون تابناک دینی و عرفانی پیمان روز نخست نشان گر حرکت عاشقانه انسان به سوی حق مطلق و شیفتگی به خدای همه زیبایی ها است.

وی افزود: در بینش توحیدی بشر و کائنات جلوه خداوند است و امانتی که آسمان و زمین و کوه ها و فرشتگان آن را نپذیرفتند به انسان سپرده شده و با این نگاه سراسر حیات انسان لبریز از محبت الهی است واولیاء خدا به عنوان چراغ راه هستند و ایرانیان در طول تاریخ دیرین خود از عمق وجود بر مدار توحید چرخیده و در جای جای جای فرهنگ و تمدن بشر نیکو درخشیدند و انقلاب اسلامی به رهبری پیری طی طریق نموده و سرشار از جلوه های انسانی در یکی از بزنگاه های تاریخی پنجه در پنجه دیو استکبار نهاد.

وی ادامه داد:ملت بزرگ ایران با پیروی از راه روشن اولیاء الهی و آموزه های مشایخ پاکی و پارسایی سرمشق آزادگی و صلح را به سراسر گیتی نشان دادند و اینک در این فصل از تاریخ جهان که رئیس جمهور به عنوان نماینده ملت به دفاع از اخلاق برخواسته و طومار ناراستی تبهکاران جهانی را در هم پیچیده است لازم می‌دانم مراتب سپاس خویش را از انتخاب ملت و حمایت های رهبر انقلاب اعلام کنم.

نماینده مردم اندیمشک  با اشاره به جنایات اخیر صهیونیست ها تصریح کرد: این رژیم ماشین خون ریزی قدرت های مدعی تمدن است و سازمان ملل و نهاد های حقوق بشری بدانند آبروی انسانیت بر باد رفته و در این جنایات مسئول هستند و این جانب از رئیس جمهور دولت همدلی و وفاق تقاضا می کنم ضمن دفاع از حقوق ملت های مظلوم و اصرار بر روند های منجر به صلح جهانی روابط دوستانه با دولت ها به ویژه همسایگان را در اولویت قرار دهد.

وی تاکید کرد: ایران حق دارد به پیشرفت و توسعه پایدار و متوازن دست یابد اما چالش ها و موانع پیشرفت اقتصادی ایران در پس بازی های پیرامونی پنهان شده و مجلس و دولت باید ذیل رهنمود های رهبری و احکام برنامه فرصت بازآفرینی اقتصاد ایارن را ایجاد کنند.

وی با اشاره به سند افق بیست ساله پیشرفت گفت: در این افق در سال ۱۴۰۴ ایران باید کشوری توسعه یافته در سطح منطقه و الهام بخش در جهان اسلام و با تعامل گشترده بین المللی باشد و میدانید که در بخش های مهمی از سند چشم انداز عقب مانده ایم و می دانید که در ۵ برنامه توسعه قبل از انقلاب و ۶ برنامه پس از انقلاب نظام برنامه ریزی کشور نتوانسته فراآیند توسعه را طی کند و تنها ۳۰ درصد به برنامه ها عمل شده است این به عنوان چالشی ترین موضوع سیاست گذاری عمومی مطرح است. و از اهالی عرصه سیاست و اقتصاد انتظار می رود با اشراف بر آمار و اطلاعات بر لکه های فقر و نابرابری در تولیدات و نیاز های ملی و اشراف به عقب ماندگی مناطق مختلف فقر را از چهره ایران از بین ببرند و با توجه به مزیت های ومنطقه ای با دیدن و بکار گرفتن همه منابع سرزمین با آمایش سرزمینی کشور را به ساحل آرامش برسانند.

وی در پایان گفت: اندیمشک دروازه جلسه خوزستان است سرزمینی که با آثار وسیع ملی وسرمایه غنی خدادادی امروز دارای نرخ بالای مهاجرت و بیکاری است و گذرگاه شهیدان و دیار رودهای خروشان و دز و بالارود و سرزمین زیبایی و زراعت با مشکلات زیادی مواجه است.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز