خبرگزاری کار ایران

محمودی در تذکر شفاهی:

کارگران معدن زیر چکمه‌های جریان سرمایه‌داری و اشرافیت له می‌شوند

کارگران معدن زیر چکمه‌های جریان سرمایه‌داری و اشرافیت له می‌شوند
کد خبر : ۱۵۳۳۶۳۷

نماینده مردم تهران در مجلس، با بیان اینکه کارگران معدن زیر چکمه‌های جریان سرمایه‌داری و اشرافیت له می‌شوند تاکید کرد که ما باید برای حمایت از این قشر برنامه داشته باشیم و نباید کشمکش‌های سیاسی و توجه به پست و مقام، ما را از انجام وظایفی که برعهده داریم، غافل کند.

به گزارش ایلنا،، سید مرتضی محمودی در نشست امروز صحن در قالب تذکر شفاهی ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس و یاد و خاطره شهدای گرانقدر دفاع مقدس و مدافع حرم، گفت: وظیفه دارم به عنوان نماینده ملت، حادثه تلخ و دردناک معدن طبس که منجر به جانباختن تعدادی از هموطنان زحمتکش و عزیز شد به خانواده محترم آنها و همه مردم داغدیده به ویژه اهالی استان‌های خراسان جنوبی، گلستان و بخشی از سیستان و بلوچستان و شهرهای اطراف طبس تسلیت عرض کنم.

نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در مجلس شورای اسلامی، ادامه داد: واقعا لازم است این موضوع به طور جدی پیگیری و ابعاد آن روشن شود و رسیدگی به آن همچون سایر موضوعات از این قبیل به فراموشی سپرده نشود.

وی تصریح کرد: ما در این حادثه کارگران زحمتکش و بی‌ادعایی را از دست دادیم که در سخت‌ترین شرایط برای کسب حداقل درآمد و امرار معاش خود و خانواده‌هایشان کار می‌کنند اما دریغ از ذره‌ای توجه و رسیدگی به وضعیت این عزیزان که در محیط کار زیر چکمه‌های جریان سرمایه‌داری و اشرافیت له می‌شوند اما دیده نمی‌شوند.

این نماینده مردم در مجلس دوازدهم، یادآور شد: همانطور که گفته شد برخی کارگرانی که در این حادثه از دست رفتند از استان‌های دیگری برای دریافت حقوقی ناچیز آمده بودند و خانواده‌های آنها بعضا مستاجر و دارای چندین فرزند هستند، چه کسی باید در این زمینه پاسخگو باشد؟

وی افزود: ما باید برای حمایت از نیروهای فعال در این مشاغل سخت که حتی خود حاضر به انجام آنها نیستیم، برنامه داشته باشیم و قطعا در قبال مردم محروم و مستضعف که به ما رای دادند، مسئولیت داریم و نباید کشمکش‌های سیاسی و توجه به پست و مقام به ویژه در زمان شکل‌گیری دولت‌ها ما را از انجام وظایفی که برعهده داریم، غافل کند.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز