خبرگزاری کار ایران

امیر سرتیپ خوش‌قلب:

نیروی‌های مسلح باور دارند که مقاومت فعال در ایجاد اقتدار و قدرت بازدارندگی نقش اساسی دارد

نیروی‌های مسلح باور دارند که مقاومت فعال در ایجاد اقتدار و قدرت بازدارندگی نقش اساسی دارد
کد خبر : ۱۵۳۲۲۴۰

معاون هماهنگ‌کننده نیروی پدافند هوایی ارتش گفت: نیروی‌های مسلح باور دارند که مقاومت فعال، فرمان پذیری، تولید و توسعه قدرت در ایجاد اقتدار و قدرت بازدارندگی نقش اساسی دارد و در حال توسعه، تقویت و به روز رسانی تجهیزات با انگیزه مضاعف در این مسیر حرکت می‌کنند.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی ارتش، امیر سرتیپ محمد یوسفی خوش قلب معاون هماهنگ کننده نیروی پدافند هوایی ارتش، صبح امروز (شنبه) در رژه نیروهای مسلح در استان قم اظهار کرد: زمانی که به دوران دفاع مقدس نگاه می‌کنیم، از مهمترین موضوعات آن دوران فرماندهی و هدایت پیامبر گونه امامین انقلاب اسلامی بود.

وی افزود: امامین انقلاب با روحیه آزادگی، ایمان، ایثار و از خود گذشتگی فرهنگ شهادت، جهاد، مقاومت، روح تلاش و امید به نصرت الهی را در سال‌های سخت اما پر صلابت بر روح و جان ملت تزریق کردند.

امیر سرتیپ خوش قلب ادامه داد: دفاع مقدس فقط یک جنگ ظاهری با رژیم بعث صدام نبود، بلکه این جنگ بر علیه مردم آزادی خواه مسلمان بود که بیش از پنجاه کشور دنیا با بازی گرفتن صدام و با وجود همه اختلافات فکری و بنیادی در مقابل اسلام و نظام نوپای جمهوری اسلامی در آمدند و ملت با وحدت رویه در مقابل آنان ایستادگی کردند.

معاون هماهنگ‌کننده نیروی پدافند هوایی ارتش با اشاره به اینکه هدف دشمنان در دوران دفاع مقدس نابودی اسلام، مردم انقلابی و ایران اسلامی و چپاول و تسلط بر منابع عظیم و سرمایه ملی ایران بود، عنوان کرد: نظام جمهوری اسلامی ایران در سال‌های ابتدایی بعد از پیروزی انقلاب اسلامی در حالی که مشغول سازماندهی و شکل دهی به بخش سیاسی، اقتصادی، اجتماعی، نظامی و فرهنگی خود بود که با هجوم آشکار و همه جانبه جهان کفر مواجه شد.

امیر سرتیپ خوش قلب تصریح کرد: نظام جمهوری اسلامی ایران با قلبی راسخ و با توسل به اراده فولادین بی نظیر مردان و زنان ثابت کرد که در مسیر تحقق بیانیه گام دوم انقلاب و در چهل سالگی دوم عمر پر برکت انقلاب در مسیر صراط مستقیم و ریل گذاری شده توسط امامین و در مسیر شهدا جایگاهی امن برای همه مظلومان بوده و با ایجاد همبستگی در بین مردم و جهان اسلام اجازه نخواهد داد که خدشه‌ای به ولایت، آرمان و سرزمین ایران اسلامی وارد شود.

وی یادآور شد: دشمنان و فریب خوردگان بدانند که مردم و نظام جمهوری اسلامی ایران با دوستان خود مهربان هستند و در صورت بروز هرگونه خطای راهبردی در محاسبات دشمنان نسبت به مردم، نظام و دوستان ایران عقوبت سخت و عبرت آموز در پیش آنان خواهد بود.

امیر سرتیپ خوش قلب اظهار کرد: در کنار تحریم‌ها و سختی‌ها با پشتوانه و تلاش آینده‌ای درخشان در پرتو انوار دین مبین اسلام در پیش روی ما بوده و خواهد بود و ایران اسلامی و مردم ولایت پذیر با عزت هستند و با عزت تر خواهند شد.

وی با بیان اینکه دشمنان بدانند با همه فتنه‌ها و آشوب‌ها، مردم و نیروی‌های مسلح ایران با رهنمودهای مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) در دفاع از آرمان‌های نظام، تمامیت ارضی، استقلال کشور و دفاع از آسمان، زمین و دریا متحد هستند، ابراز کرد: نیروهای مسلح با تولید قدرت و توسعه فناورانه تجهیزات و استفاده از هوش مصنوعی در توانمندی تجهیزات و تربیت و آموزش سرمایه انقلابی خود، فرهنگ مقاومت را همسان با بخش‌های نظام در پیش گرفته است.

وی ادامه داد: نیروی مسلح با دوری جستن از هجوم و صرفاً در امور دفاعی با راهبرد دفاع پیش گیرانه و فعال در صورت اشتباه محاسباتی و خود فریبی دشمنان در حوزه تاکتیکی، عملیاتی و عبور از خط قرمز نظام مقاومت فعال را انجام می‌دهد.

معاون هماهنگ‌کننده نیروی پدافند هوایی اذعان کرد: نیروی‌های مسلح باور دارند که مقاومت فعال، فرمان پذیری، تولید و توسعه قدرت در ایجاد اقتدار و قدرت بازدارندگی نقش اساسی دارد و در حال توسعه، تقویت و به روز رسانی تجهیزات با انگیزه مضاعف در این مسیر حرکت می‌کنند.

وی گفت: نیروهای مسلح تحت فرمان ولی فقیه بوده و قدرت، صلابت، آرامش، امنیت و آسایش ایران اسلامی و مردم انقلابی ایران قابل معامله نبوده و نخواهد بود.

وی اضافه کرد: امروز نیروهای مسلح دارای بلوغ راهبردی و استراتژیک بوده و دچار خطای راهبردی در اقدامات خود نمی‌شود و منطبق با فرامین مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) در عین اینکه دشمن را جدی نمی‌بیند، تهدیدات را جدی می‌گیرد و در تجهیز دفاعی فعال است.

معاون هماهنگ‌کننده نیروی پدافند هوایی ارتش یادآور شد: صهیونیست‌ها و حامیان غربی آنها حقیقتاً مرزهای خباثت و دشمنی و وحشی گری را تمام کرده‌اند و امروز دنیا می‌داند که زمان تخریب رژیم صهیونیستی سرعت گرفته و در مسیر سراشیبی تند و در حال انحلال و نابودی است و قطعاً پیروزی با جبهه مقاومت و مظلومان خداوند خواهد بود.

 

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز