خبرگزاری کار ایران

صباغیان در تذکر شفاهی؛

تعطیلی ۳۲ روزه واحدهای تولیدی به دلیل قطعی برق/ کشاورزان هم سرمایه خود را از دست دادند

تعطیلی  ۳۲ روزه واحدهای تولیدی به دلیل قطعی برق/ کشاورزان هم سرمایه خود را از دست دادند
کد خبر : ۱۵۳۰۷۲۱

نماینده مردم مهریز و بافق در مجلس شورای اسلامی گفت: کارخانه‌ها و واحدهای تولیدی در حوزه انتخابیه من با بیش از ۷۰۰ نفر کارگر به مدت ۳۲ روز به دلیل قطعی برق تعطیل بوده است.چه کسی خسارات وارده را پرداخت می‌کند؟

به گزارش خبرنگار ایلنا،محمدرضا صباغیان در جلسه علنی امروز (سه‌شنبه۲۷ شهریور۱۴۰۳) مجلس شورای اسلامی با بیان این‌که قطعی برق کشاورزان خسارات جبران ناپذیری را به این قشر وارد کرده است گفت: بنای دولت بر این بود که وزارت نیرو برق منازل را قطع نکند اما واقعیت این است که کشاورزان سرمایه خود را از دست دادند.

این نماینده مجلس شورای اسلامی افزود: در برخی از مناطق محصول پسته از ۴۰ تا ۸۰ درصد پوک بوده است یعنی غیر از سرما زدگی و گرمازدگی سال‌های قبل، قطعی برق سرمایه کشاورزان را نابود کرد و این در نوع خود بی سابقه بود. در زمان اوج نیاز محصولات کشاورزی به ویژه پسته به آب، قطعی برق اعمال می‌شد و همه این اقدامات باعث شده است که کشاورزان به شدت ناراضی باشند. کارخانه‌ها و واحدهای تولیدی در حوزه انتخابیه من با بیش از ۷۰۰ نفر کارگر به مدت ۳۲ روز به دلیل قطعی برق تعطیل بوده است.چه کسی خسارات وارده را پرداخت می‌کند؟

وی تاکید کرد: نمایندگان مطمئن باشیم که تابستان سال آینده در چشم بر هم زدنی فرا می‌رسد. ما تا زمانی که تابستان نیاید و برق مردم قطع نشود فکری برای آنها نمی‌کنیم.مطمئن باشید اگر قرار باشد که در سال آینده کشاورزان با چنین مشکلاتی مواجه شوند مثل این دوره رفتار نخواهند کرد. در چشم برهم زدن ناترازی برق باعث مواجهه مردم با مشکل خواهد شد.

 

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز