خبرگزاری کار ایران

میرزایی در نطق میان دستور:

ندانم کاری و پاسخ قانع نکننده از سوی مسئولان برای مردم قابل قبول نیست

ندانم کاری و پاسخ قانع نکننده از سوی مسئولان برای مردم قابل قبول نیست
کد خبر : ۱۵۲۹۹۶۰

نماینده مردم بروجن در مجلس شورای اسلامی گفت: دولت و مجلس باید طرحی نو دراندازند، دولت با مدیران دلسوز، دستگاه‌های اداری کارآمد و خدمت رسانی خالصانه و مجلس با نظارت دقیق، قانونگذاری هوشمند و حضور کارآمد در عرصه اجتماعی باید راه‌های برون رفت از مشکلات کنونی را شناسایی کنند. مردم همچنان پای انقلاب ایستاده‌اند و هزینه می‌دهند و گرانی‌ها را تحمل، با فقر دست و پنجه نرم می‌کنند و کمبودها را نا به ناچار تحمل می‌نمایند اما ناعدالتی را نمی‌توانند تحمل کنند، فساد را نمی‌توانند توجیه کنند، کم کاری دستگاه‌های اداری را نمی‌پذیرد و مدیران بی تعهد را نمی‌خواهند، ندانم کاری و پاسخ قانع نکننده از سوی مسئولان برای آنها قابل قبول نیست.

به گزارش ایلنا، غلامرضا میرزایی نماینده مردم بروجن در مجلس شورای اسلامی در نطق میان دستور خود در نشست علنی امروز( یکشنبه ۲۵ شهریورماه) مجلس، گفت: مسئله فلسطین همچنان مهم‌ترین موضوع روز دنیای اسلام و بلکه جهان است. غزه با تقدیم بیش از ۴۰ هزار شهید از کودکان، پیران ، زنان و مردان به قله‌ای رفیع در تاریخ مقاومت ملت‌ها تبدیل شده است تاریخ با افتخار مقاومت این ملت را خواهد ستود و این ایستادگی استوار خواهد ماند.

این نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی، عنوان کرد: با پایداری جبهه مقاومت عرصه بر دولت غاصب و حامیان وی تنگ شده و به ننگین‌ترین چهره‌های تاریخ تبدیل شده‌اند؛ رو سیاه‌تر از آتیلا، رو سیاه‌تر از چنگیز، رو سیاه‌تر از اسکندر و نرون. اکنون دنیای استکبار در تلاطمی سخت و شکننده گرفتار شده و افکار عمومی ملت‌های آزاده جهان به خروش آمده است و به یاری خداوند سنت الهی محقق خواهد شد؛ فتح و ظفر نزدیک می‌باشد.

نماینده مردم بروحن در مجلس شورای اسلامی، خطاب به رئیس جمهور و دولت چهاردهم گفت: ورود شما را به عرصه خدمتگزاری تبریک عرض می‌کنم. شعار وفاق ملی که مایه امیدواری ملت شده با کار ارزنده مجلس قوت گرفت و اکنون گوی و میدان در دست شما دولتمردان است امیدورایم عملکرد شایسته شما در مسیر خدمت رسانی، نظارت دقیق و حمایت مجلس را تثبیت کند تا به فضل الهی از چالش‌ها و مشکلات پیش رو عبور کنیم.

میرزایی ادامه داد: دولت و مجلس باید طرحی نو دراندازند، دولت با مدیران دلسوز، دستگاه‌های اداری کارآمد و خدمت رسانی خالصانه و مجلس با نظارت دقیق، قانونگذاری هوشمند و حضور کارآمد در عرصه اجتماعی باید راه‌های برون رفت از مشکلات کنونی را شناسایی کنند. مردم همچنان پای انقلاب ایستاده‌اند و هزینه می‌دهند و گرانی‌ها را تحمل، با فقر دست و پنجه نرم می‌کنند و کمبودها را نا به ناچار تحمل می‌نمایند اما ناعدالتی را نمی‌توانند تحمل کنند، فساد را نمی‌توانند توجیه کنند، کم کاری دستگاه‌های اداری را نمی‌پذیرد و مدیران بی تعهد را نمی‌خواهند، ندانم کاری و پاسخ قانع نکننده از سوی مسئولان برای آنها قابل قبول نیست.

وی گفت: استان چهارمحال و بختیاری استانی با استعدادهای شگرف و نیروی انسانی بی‌نظیر، استانی که پزشکان و مهندسان برجسته، کشاورزانی سختکوش و نیروهای صنعتگر سرمایه‌ گران سنگی برای کشور است، استان چهارمحال و بختیاری پراستعداد با مدال آوران المپیاد، ورزشکاران المپیکی و مردمان ساده و بی‌ادع اما با دستان خالی است، مسئولان مردم این استان را دریابند.

میرزایی خطاب به وزیر راه و شهرسازی تاکید کرد: راه‌های ارتباطی استان نیازمند توجه ویژه شما می‌باشد به ویژه جاده ترانزیتی خوزستان به لردگان و لردگان به بروجن جنوب کشور را به اصفهان و فلات مرکزی متصل می‌کند این جاده همچنان پر حادثه است و به تخصیص بودجه لازم برای تکمیل هرچه سریع‌تر نیاز دارد. کمربندی شمالی بروجن که نقطه حساسی از این جاده را در بر می‌گیرد اکنون به یک معضل اساسی برای شهرستان بروجن تبدیل شده است. جاده اصفهان- مبارکه-بروجن - بلداجی که راه تنفس صنعت گردشگری منطقه است مدت‌ها می‌باشد که نیمه کار رها شده و نیاز به توجه ویژه دارد

وی خطاب مسئولان امنیتی و انتظامی عنوان کرد: باید به حال معضل اجتماعی جدیدی به عنوان شوتی‌ها فکری شود که جاده‌ها را تهدید می‌کنند.

این نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی با خطاب قراردادن مسئولان صنعت و معدن کشور، گفت: کارگران و صنعتگران استان چهارمحال و بختیاری را فراموش کرده‌اند، زنجیره صنایع فولاد به ویژه صنایع ورق خودرو فولاد سفیددشت که پایه اصلی صنعت استان را تشکیل می‌دهد چرا توسعه نیافته است. همه صنایع را در یک منطقه متمرکز نکنید ما می‌توانیم بخشی از زنجیره اصلی صنایع فولاد کشور را در اختیار داشته باشیم چرا که زیرساخت‌های آن را داریم.

میرزایی ادامه داد: از وزیر صنعت معدن و تجارت درخواست دارم وقت ویژه‌ای برای استان چهارمحال و بختیاری در نظر بگیرد و از وی دعوت می‌کنم تا به این استان سفر و از نزدیک با ظرفیت‌ها و محرومیت‌های آن آشنا شود.

نماینده مردم بروجن در مجلس شورای اسلامی خطاب به وزیر جهاد کشاورزی گفت: توسعه گلخانه‌ها و کشاورزی نوین می‌تواند مشکل کشاورزان منطقه را خاتمه ‌دهد. محصولات گلخانه‌ای استان از نظر کیفیت با محصولات جهانی رقابت می‌کنند و توسعه کشت گلخانه‌ای راه حل مناسبی برای مقابله با مشکل کم آبی در استان است که به تسهیلات و زیرساخت‌های مناسب نیاز دارد.

کمیته رفع تداخلات و سازمان جنگل‌ها و مراتع از زمین‌هایی که معیشت مردم منطقه را تامین می‌کند دست بردارد زیرا این موضوع به دغدغه بزرگ روستاییان تبدیل شده، از وزیر جهاد کشاورزی درخواست دارم به این مشکل پایان داده و اعلام شود تا از سر مردم فقیر و روستایی دست بردارند تا با آرامش به زندگی خود ادامه دهند.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز