خبرگزاری کار ایران

رئیس سازمان ثبت اسناد:

نظارت الکترونیکی و هوشمند باید همگام با ستاد سازمان در استان‌ها فعال شود

نظارت الکترونیکی و هوشمند باید همگام با ستاد سازمان در استان‌ها فعال شود
کد خبر : ۱۵۲۹۱۷۷

رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور در یکصد و چهلمین سفر استانی با حضور در استان مازندران، به بررسی اقدامات حدنگاری در این استان پرداخت و گفت: نظارت الکترونیکی و هوشمند باید همگام با ستاد سازمان در استان‌ها نیز فعال شود.

به گزارش ایلنا، حسن بابایی  در یکصد و چهلمین سفر استانی با حضور در استان مازندران در نشست بررسی عملکرد صدور اسناد حدنگار زراعی استان، با بیان اینکه مدیران ستادی اداره کل ثبت مازندران، باید به صورت جهادی و شبانه روزی جهت تسریع در صدور اسناد حدنگاری اراضی زراعی تلاش کنند گفت: با استفاده از ظرفیت دادگستری کل، استانداری و تعامل با دهیاران، می‌توان شاهد جهش قابل توجهی در صدور اسناد حدنگار اراضی کشاورزی استان بود.

وی با اشاره به آمار کشوری در خدمات ابرازی سازمان و عملکرد مثبت سایر استان‌ها در این طرح ملی گفت: اقدامات استان‌هایی که در حدنگاری عملکرد مطلوبی داشته‌اند باید به عنوان الگویی موفق و رویه مشخص در دیگر استان‌ها اجرا شود.

بابایی خواستار پیگیری مجدانه در حوزه صدور اسناد حدنگاری به عنوان راهبرد اصلی سازمان شد و عنوان کرد:نظارت الکترونیکی و هوشمند باید همگام با ستاد سازمان در استان‌ها نیز فعال شود و نظارت بر شرکت‌های طرف قرارداد در دستور کار قرار گیرد.

بابایی بر تشکیل قرارگاه و کارگروه ویژه صدور اسناد حدنگار در استان و نظارت این قرارگاه‌ها در کنار نظارت مستمر رؤسای واحد‌های ثبتی بر عملکرد شرکت‌های طرف قرارداد، تاکید کرد و گفت: این امر موجب تسریع در تهیه و تثبیت نقشه‌ها و صدور اسناد اراضی زراعی است.

رئیس سازمان ثبت، بر ضرورت بهره مندی از کارشناسان جوان، متعهد و با انگیزه در چرخه مدیریتی واحد‌های ثبتی تأکید کرد و افزود: با توجه به مأموریت‌های متنوع سازمانی و راهبرد‌های اصلی سازمان نظیر صدور اسناد حدنگار زراعی، قانون الزام به ثبت رسمی معاملات اموال غیرمنقول و دیگر خدمات ثبتی نیازمند تزریق انگیزه و روحیه تازه منبعث از جوانی سرمایه‌های انسانی این مرز و بوم است.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز