خبرگزاری کار ایران

زارعی در موافقت با برنامه‌های وزیر پیشنهادی ورزش و جوانان:

دنیامالی فرزند ورزش و بزرگ شده این بخش است

دنیامالی فرزند ورزش و بزرگ شده این بخش است
کد خبر : ۱۵۲۰۵۲۲

یک نماینده مجلس گفت: برخی نمایندگان مخالف تاکید داشتند که دنیامالی رشته مرتبطی ندارد لذا بنده باید یادآور شوم که دنیامالی فرزند ورزش و بزرگ شده این بخش است.

به گزارش ایلنا، غلامرضا زارعی در نشست علنی صبح امروز (چهارشنبه، ۳۱ مرداد ماه) مجلس شورای اسلامی در موافقت با برنامه‌های احمد دنیامالی وزیر پیشنهادی ورزش و جوانان، گفت: پیش از آنکه وارد بحث موافقت شوم باید نکاتی را مطرح کنم لذا احساس می کنم ضعف هایی در رابطه با بیان دیدگاه های موافقان و مخالفان در صحن وجود دارد که باید برطرف شود.

نماینده مردم دشتی و تنگستان در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: دوستانی که به عنوان موافق و مخالف در صحن مجلس صحبت می کنند باید متوجه این باشند که بسیاری از رسانه های معاند نگاهشان به خروجی مذاکرات صحن است لذا نمایندگان نباید در قالب نقادی از وزرا دست به سیاه نمایی زده و جمهوری اسلامی ایران را زیر سوال ببرند.

وی با بیان اینکه جمهوری اسلامی ایران زحمات زیادی را در طول عمر حیاتش متقبل شده است، افزود: همچنین باید یادآور شوم مسئولین این نظام زحمات زیادی را برای این نظام کشیده اند و خدمات زیادی ارائه کرده اند، از این رو از نمایندگان تقاضا دارم در نقادی خود منصفانه تر عمل کنند و خوراک رادیو و تلویزیون های بیگانه را تامین نکنند. همچنین تقاضا دارم از رئیس مجلس شورای اسلامی این موضوع را به صحن تذکر دهند.

زارعی با اشاره به اظهارات نمایندگان موافق و مخالف وزرا ادامه داد: انتظار داریم این نمایندگان از جغرافیا فاصله گرفته و خودشان را در جغرافیای روستا و شهرستانشان محدود نکنند و به مسائل کلان اشاره کنند چرا که ما نماینده همه مردم هستیم و نه فلان روستا و شهر.

این نماینده مردم در مجلس دوازدهم با اشاره به اظهارات مخالف برنامه های دنیامالی در صحن مجلس بیان کرد: باید به این نکته اشاره کنم که برخی از دوستان در بیان مخالفت خود عدالت را رعایت نمی کنند لذا این افراد ثبت نام کرده و در جایگاه ناطقان به عنوان مخالف صحبت می کنند اما صحبت های آن ها نه بوی مخالف و نه مخالف می دهد و تنها به بیان نکات کلی اشاره می کنند.

وی با اشاره به آشنایی خود طی ۲۰ سال گذشته با دنیامالی بیان کرد: اگر قصد دارم دفاعی از گزینه پیشنهادی ورزش و جوانان داشته باشم این دفاع فراتر از مسائل سیاسی و جناحی است.

زارعی با بیان اینکه برخی مطالبی که درباره دنیامالی در صحن مجلس مطرح شد ارتباطی با وی ندارد، ادامه داد: نباید قبل از اینکه وی در جایگاه خود قرار گیرد آن را مواخذه کنیم، همچنین باید یادآور شوم بر اساس مطالبی که عنوان شد برخی دوستان همچنان در گذشته سیر می کنند البته باید به این نکته اشاره کنم که ما هم نقد داریم اما باید اجازه دهیم وی ابتدا در جایگاه خود قرار گرفته و بعد به این مسائل بپردازیم.

نماینده مردم دشتی و تنگستان در مجلس تاکید کرد: برخی نمایندگان مخالف تاکید داشتند که دنیامالی رشته مرتبطی ندارد لذا بنده باید یادآور شوم که دنیامالی فرزند ورزش و بزرگ شده این بخش است.

وی با بیان اینکه دنیامالی فعالیت زیادی در بخش ورزش داشته است، ادامه داد: متاسفانه برخی در بیان خود بی انصافی کرده و مطالب دیگری را عنوان می کنند لذا همه ما نقایصی داریم و باید متوجه نقایص خود هم باشیم.

زارعی ادامه داد: با بررسی جمیع شرایط، احمد دنیامالی هر آنچه که مدیریت ورزش و امور جوانان نیاز دارد اعم از رشته، اعتقاد، تخصص را دارد.

وی با بیان اینکه دنیامالی در حوزه امور عمرانی نیز تخصص لازم را دارد، بیان کرد: برخی دوستان این مسئله را از نقاط ضعف وی عنوان کردند اما باید یادآور شوم که این مسئله نقطه قوت وی است چرا که در حال حاضر پروژه هایی در بخش ورزش وجود دارد که رها شده است.

زارعی با بیان اینکه دنیامالی مجموعه ای از شایستگی ها را دارد، ادامه داد: دنیامالی معتقد به مبانی انقلاب و سوابق ملی و بین المللی لازم را در ورزش دارد.

وی با بیان اینکه دنیامالی ۸ سال رئیس فدراسیون قایقرانی بوده است، ادامه داد: همچنین دنیامالی سال ها نایب رئیس کنفدراسیون قایقرانی آسیا بوده است بنابراین ما نباید بگوییم که وی رشته غیرمرتبط دارد. بنابراین دوستان باید در بیان دیدگاه های خود مقداری انصاف به خرج دهند.

زارعی در پایان در توصیه ای به کابینه، یادآور شد که نباید سیاست زده و باندی، قبیله ای و جناحی عمل کند.

 

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز