خبرگزاری کار ایران

گودرزوندچگینی در موافقت با برنامه‌های وزیر پیشنهادی ورزش و جوانان:

دنیامالی برنامه مدونی برای حل کمبود زمین ورزشی مناسب در کشور دارد

دنیامالی برنامه مدونی برای حل کمبود زمین ورزشی مناسب در کشور دارد
کد خبر : ۱۵۲۰۴۶۱

یک نماینده مجلس گفت: کمبود زیرساخت‌ها همچنین کمبود زمین ورزشی مناسب در کشور مشاهده می‌شود که وزیر پیشنهادی ورزش برنامه مدونی برای حل این مشکلات دارند، همچنین در حوزه جوانان نیز با توجه به برنامه ایشان نیز کارهای شایسته‌ای در این حوزه صورت خواهد گرفت.

به گزارش ایلنا، مهرداد گودرزوندچگینی در نشست علنی نوبت صبح امروز (چهارشنبه، ۳۱ مرداد ماه) مجلس شورای اسلامی در موافقت با کلیات برنامه وزیر پیشنهادی ورزش و جوانان گفت: با توجه به شناختی که از آقای دنیامالی دارم ایشان ۲۵ سال است که به صورت دلسوزانه در این کشور کار کرده است. ایشان فردی شریف، متعهد، متخصص و کارآمد از خانواده معظم شهدا و از ایثارگران می‌باشد.

نماینده رودبار در مجلس ادامه داد: ایشان چندین سال در مجلس نایب رییس کمیسیون عمران بوده و در کمیسیون تلفیق نیز نایب رییس بوده‌اند و به طور کامل با برنامه‌ها آشنا می‌باشند، همچنین ایشان سابقه ورزشی دارند و چندین سال ریاست فدراسیون قایقرانی برعهده داشتند. از طرفی نیز در فدراسیون قایقرانی آسیا نیز نایب رییس بودند که نشان می‌دهد با ورزش نیز آشنایی کامل دارد.

وی افزود: کمبود زیرساخت‌ها همچنین کمبود زمین ورزشی مناسب در کشور مشاهده می‌شود که ایشان برنامه مدونی برای حل این مشکلات دارند، همچنین در حوزه جوانان نیز با توجه به برنامه ایشان نیز کارهای شایسته‌ای در این حوزه صورت خواهد گرفت.

این نماینده مردم در مجلس دوازدهم بیان کرد: آقای دنیا مالی چندین سال در معاونت عمرانی شهرداری تهران حضور داشتند و با زیرساخت‌ها آشنایی کافی دارند و می‌توانند با توجه به تجربیاتی که دارند کمک‌های شایانی در این حوزه انجام دهند.

گودرزوندچگینی اضافه کرد: آقای دنیا مالی فرزند مجلس است و می‌تواند منشاء خیر شود لذا از نمایندگان درخواست دارم که به ایشان اعتماد کنند تا بتوانیم حوزه ورزش و جوانان را به جایگاه مطلوب برسانیم.

 

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز