خبرگزاری کار ایران

هاشمی‌نیا در موافقت با برنامه‌های پیشنهادی وزیر نیرو:

مدیریت صحیح علی آبادی در مپنا باعث شد نامی او در جهان مطرح شود

مدیریت صحیح علی آبادی در مپنا باعث شد نامی او در جهان مطرح شود
کد خبر : ۱۵۲۰۴۰۳

یک نماینده مجلس گفت: آقای علی آبادی مدت بسیاری در شرکت مپنا کار کرده و این شرکت را به رتبه های عالی رساند و مدیریت صحیح ایشان باعث شد که نامی از ایشان در جهان مطرح شود لذا با شناخت و درک درستی که ایشان از حوزه انرژی دارند می تواند کمک کند که وزارت نیرو به خوبی مدیریت شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا، هادی هاشمی نیا به عنوان نماینده موافق  برنامه های وزیر پیشنهادی نیرو گفت: با توجه به اینکه با تغییر اقلیم هوا گرم تر خواهد شد ما در آینده با تنش آبی مواجهیم و این خطری جدی است که باید با دقت بیشتری مورد توجه قرار گیرد.

نماینده مردم خرم آباد در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: بنابراین مدیریت بهینه انرژی یکی از وظایف مهم وزارت نیرو است که باید حوزه آب و برق را به طور جدی مورد توجه قرار دهد، از آن جا که وضعیت فعلی منابع آب کشور و مصرف آب شرب در شهرها و روستاها تا حدود زیادی به منابع زیرزمینی وابسته است لذا می طلبد که برنامه دقیق تری داشته باشیم.

وی افزود: می توان با مدیریت صحیح در مقابل تنش آبی و خطری که وجود دارد آمادگی داشته باشیم از طرفی نیز برنامه ریزی و مدیریت می تواند راهگشا باشد، همچنین ایجاد سد باعث خواهد شد آب کشاورزی تامین شود.

هاشمی نیا بیان کرد: نباید آب از حوزه آبی به حوزه دیگر انتقال یابد و طبق برنامه هفتم توسعه نیز نباید باعث ایجاد مشکل شود بنابراین اگر مدیریت صورت گیرد می توان بسیاری از خطرات را دفع کرد.

نماینده مردم خرم آباد و چگینی در مجلس دوازدهم ادامه داد: آقای علی آبادی مدت بسیاری در شرکت مپنا کار کرده و این شرکت را به رتبه های عالی رساند و مدیریت صحیح ایشان باعث شد که نامی از ایشان در جهان مطرح شود لذا با شناخت و درک درستی که ایشان از حوزه انرژی دارند می تواند کمک کند که وزارت نیرو به خوبی مدیریت شود.

وی اضافه کرد: یکی از برنامه های آقای علی آبادی تامین آب مورد نیاز صنایع غذایی است که برای بهینه سازی آن حدود ۱۵ هزار پایگاه باد نیاز داریم، همچنین مدیریت ایشان می تواند بسیاری از صنایع تجدیدپذیر را برای کشور مهیا کند بنابراین لازم است از ایشان حمایت کامل صورت گیرد.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز