خبرگزاری کار ایران

اسحاقی در گفت‌وگو با ایلنا:

پزشکیان پیشانی کار خود در دولت چهاردهم را حوزه بهداشت و درمان می‌بیند/ باید به ظفرقندی اعتماد کنیم

پزشکیان پیشانی کار خود در دولت چهاردهم را حوزه بهداشت و درمان می‌بیند/    باید به ظفرقندی اعتماد کنیم
کد خبر : ۱۵۱۹۹۰۰

عضو کمیسیون بهداشت مجلس گفت: اعتقاد من این است که آقای پزشکیان پیشانی کار خودش را در دولت چهاردهم حوزه بهداشت، درمان و آموزش پزشکی می‌بیند و وقتی ایشان را انتخاب کرده قطعا باید مطالبه ما در این حوزه این باشد که عدالت در سلامت را اجرایی کند. به عقیده من باید به او اعتماد شود.

سلمان اسحاقی عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا درخصوص فضای غالب بر صحن مجلس در روزهای بررسی برنامه‌های وزرا و رأی اعتماد به کابینه، گفت: فضای صحن خوب و مثبت است به ویژه صحبت‌های آقای پزشکیان در روز رأی اعتماد خیلی امیدوارکننده بود.

وی ادامه داد: به صورت کلی درخصوص رأی اعتماد باید عرض کنم به جز یکی دو وزیر که ما تصور می‌کنیم شاید توانایی اجرای برنامه هفتم و قانون اساسی را نداشته باشند، مابقی رای می‌آورند به نظر من شاید یک یا دو وزیر نتوانند از صحن رأی اعتماد بگیرند.

نماینده مردم قائنات خاطرنشان کرد: به نظر من اگر رییس جمهور اراده‌ای برای ماندن این افراد داشته باشد شخص ایشان که اخیرا دیدار و رایزنی با مجامع استان‌ها هم داشتند؛ قادر خواهد بود که روی نظر نمایندگان اثر داشته باشد. ضمن اینکه برگزاری این جلسات از سوی رئیس جمهور تاثیر قابل توجهی بر تعامل بیشتر دولت و مجلس دارد.

عضو کمیسیون بهداشت در پاسخ به سوالی درباره نگاه صحن مجلس به وزیر پیشنهادی بهداشت، اظهار داشت: آقای مرندی رییس فرهنگستان علوم پزشکی و پزشک معتمد رهبری طبق نامه‌ای که منتشر کردند ایشان را تایید کردند. اعتقاد من این است که آقای پزشکیان پیشانی کار خودش را در دولت چهاردهم حوزه بهداشت، درمان و آموزش پزشکی می‌بیند و وقتی ایشان را انتخاب کرده قطعا باید مطالبه ما در این حوزه این باشد که عدالت در سلامت را اجرایی کند.

وی گفت: آقای ظفرقندی در گفت‌وگوها اینگونه بیان کردند که «من قرار است در یک جایگاه حاکمیتی حضور پیدا کنم و زمانی که در این جایگاه قرار بگیرم، باید قانون اساسی، ولایتمداری و چارچوب نظام و انقلاب را پذیرفته باشم که در این جایگاه قرار گرفته باشم» لذا وقتی ایشان چنین اعتقادی دارد و خودش را مکلف به این مساله می‌داند و در کنار آن تخصص و تجربه هم دارد به عقیده من باید به او اعتماد شود.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز