خبرگزاری کار ایران

نجفی در موافقت با وزیر پیشنهادی دفاع:

نصیرزاده در حوزه رزم هوایی برنامه‌های شفافی داشته است

نصیرزاده در حوزه رزم هوایی برنامه‌های شفافی داشته است
کد خبر : ۱۵۱۹۷۲۲

نماینده آستانه اشرفیه در مجلس شورای اسلامی گفت: نصیرزاده در حوزه رزم هوایی برنامه‌هایی همچون دستیابی به هواپیماهای مسافربری و جنگنده، طراحی ساخت بالگردهای نظامی، طراحی ساخت موتورهای نیروهایی برای دفاع از کشور، ارتقاء و توسعه ساخت محصولات پهپادی و طراحی و ساخت انواع هواپیمای پرنده و ساخت موتورهای جنگنده و ... را داشته است.

به گزارش ایلنا، ابراهیم نجفی اسپیلی در نشست علنی نوبت عصر امروز مجلس شورای اسلامی در موافقت با کلیات برنامه وزیر پیشنهادی دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای پرواز شهید رئیسی و شهدای خدمت گفت: برنامه وزیر پیشنهادی دفاع و پشتیبانی از دو منظر قابل بررسی است؛ افول تفریقی قدرت آمریکا در منطقه و نظام بین‌الملل ادامه داشته است و معادلات منطقه رو به تغییر است، با عملیات طوفان‌الاقصی و وعده صادق شرایط منطقه تغییر کرده و نقش ایران و جبهه مقاومت رو به افزایش است.

نماینده مردم آستانه اشرفیه در مجلس ادامه داد: با تغییر نقش ایران در منطقه به واسطه وعده صادق شاهد تغییر سیاست‌های سازمان ملل و تحریم‌ها نسبت به ایران هستیم، همکاری کشورهای منطقه با آمریکا در حوزه امنیتی با استفاده از زیرساخت‌های موجود نیازمند بالا بردن توان دفاعی جمهوری اسلامی ایران است. اقدامات دشمنان پس از عملیات اخیر بر علیه نیروهای مسلح در منطقه رو به افزایش است.

وی بیان کرد: مواضع استکبار جهانی بر علیه ایران و جبهه مقاومت تغییر کرده است، برای مقابله با آنها نیازمند بالا بردن قدرت نظامی جمهوری اسلامی ایران هستیم تا بتوانیم بازدارندگی علیه رژیم صهیونیستی را در جهان فراهم کنیم، افزایش استکبار جهانی در ابعاد مختلف اقتصادی و سیاسی به ویژه دفاعی بر علیه ایران را شاهد هستیم، برنامه‌ های امیر سرتیپ نصیرزاده در حوزه دیپلماسی بسیار مناسب بوده، مدیریت دیپلماسی در زمینه دفاعی جمهوری اسلامی در حفظ و تقویت بازدارندگی یکی از موضوعات مهم نیروهای مسلح است که مورد توجه قرار گرفته است. هم افزایی و تقویت محصولات دفاعی و صادرات آنها، بهره‌گیری از ظرفیت‌های اقتصادی و تجاری برای فعالیت‌های فناوری در خارج از کشور، توجه به اولویت‌های محور مقاومت، توصیه به ادبیات مقاومت، توسعه و همکاری با کشورهای همسایه، اشراف اطلاعاتی، شناسایی در تحولات بین‌المللی، افزایش ساخت موشک‌های بالستیک،  توسعه و ساخت سکوهای پرتاب موشک‌های بالستیک از جمله اقدامات وزیر پیشنهادی دفاع است.

نجفی ادامه داد: در حوزه فضایی و هوایی ایشان  برنامه‌هایی را ارائه دادند همچون توسعه ظرفیت‌های ماهواره‌ای و پرتاب بیش از ۲۰ ماهواره، توسعه زیرساخت‌های پایگاه‌‌ پرتاب چابهار در زمینه رزم دریایی، توسعه زیرساخت‌های صنعتی، توسعه شناورهای سطحی و غیرسطحی، تولید انواع اژدرهای سنگین دومنظوره، توسعه انواع شناورهای رزمی، ارتقاء شناورهای تندرو نظامی، توسعه فناوری انواع شناوری‌های تندرو سطحی و زیرسطحی.

این نماینده مردم در مجلس دوازدهم در ادامه تأکید کرد: نصیرزاده در حوزه رزم هوایی برنامه‌های شفافی همچون دستیابی به هواپیماهای مسافربری و جنگنده، طراحی ساخت بالگردهای نظامی، طراحی ساخت موتورهای نیروهایی برای دفاع از کشور، ارتقاء و توسعه ساخت محصولات پهپادی و طراحی و ساخت انواع هواپیمای پرنده و ساخت موتورهای جنگنده و ... را داشته است.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز