خبرگزاری کار ایران

بروجردی:

وزارت اطلاعات در دوران خطیب در مقابل توطئه‌ها با قدرت عمل کرده و موفق بوده است

وزارت اطلاعات در دوران خطیب در مقابل توطئه‌ها با قدرت عمل کرده و موفق بوده است
کد خبر : ۱۵۱۸۹۷۲

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس با بیان اینکه آقای پزشکیان وعده صادق را محقق کرد، گفت: او در طول دوران تبلیغات بارها اعلام کرد که کابینه من، کابینه وفاق ملی است و ما امروز مصادیق آن را شاهد هستیم.

به گزارش خبرنگار ایلنا، علاءالدین بروجردی در موافقت با وزیر پیشنهادی اطلاعات عنوان کرد: مصوبه مجلس شورای اسلامی در سال ۶۲،  ۴ شرط را برای وزیر اطلاعات مشخص کرده است؛ ۱. تحصیلات در حد اجتهاد، ۲. اشتهار به عدالت و تقوا، ۳. سابقه روشن از نظر سیاسی و مدیریتی و ۴. عدم عضویت در احزاب، سازمان‌ها و گروه‌ها که همه این شرایط در آقای خطیب جمع است.

وی افزود: آقای خطیب در دولت شهید رئیسی، به‌عنوان وزیر اطلاعات حضور یافت و امروز هم آقای پزشکیان او را به‌عنوان وزیر پیشنهادی در این وزارتخانه بسیار حساس معرفی کرده است.

بروجردی با بیان اینکه آقای پزشکیان وعده صادق را محقق کرد، گفت: او در طول دوران تبلیغات بارها اعلام کرد که کابینه من، کابینه وفاق ملی است و ما امروز مصادیق آن را شاهد هستیم.

وی ادامه داد: سازمان‌های بزرگ اطلاعاتی دنیا، از موساد گرفته تا CIA و سازمان‌های منطقه‌ای هم‌پیمان با آمریکا، همه در مقابل ما صف‌آرایی کردند. سازمان‌های اطلاعاتی کشور ما به‌خصوص وزارت اطلاعات که مسئولیت مستقیم را دارد، درگیر جنگ چندوجهی بسیار گسترده است که نیازمند یک توانمندی بسیار ویژه است. به حق امام راحل به انها لقب سربازان گمنام امام زمان را دادند اینها در میان خانواده خود هم مظلوم و گمنامند چه برسد در جامعه.

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس یادآور شد: عملیات‌های از قبل خنثی شده متعددی در کشور ما وجود دارد که قابل اعلام نیست. برخی می گویند چرا فلان حادثه رخ داد ده ها حادثه قبل از اتفاق خنثی شده وجود دارد که قابل اعلام نیست. بنابراین در این مدت، وزارت اطلاعات با قدرت عمل کرده و موفق شده در مقابل طراحی‌های متعدد دشمن، قوی عمل کند.

وی با تاکید بر اینکه دشمن روی همه نیروهای نظام کار می‌کند، خاطرنشان کرد: خود نمایندگان در معرض تهدید جدی هستند از یک تخلیه اطلاعاتی تلفنی گرفته تا اینکه نیرویی را از مسیر منحرف کنند. رصد توسط وزارت اطلاعات با هدف حفظ نیروهای نظام، یکی از موفقیت‌های وزارت اطلاعات است. آمریکا در همه عرصه‌ها شکست خورد؛ یکی از ابعاد مهم آن کار اطلاعاتی بود که وزارت اطلاعات ما در آن نقش بسیار مهمی ایفا کرده است. هنر این نست که یک سازمان اطلاعاتی اعلام کند این تعداد را دستگیر کردم از نیروهای نظام هنر این است که پیشگیری کند به هنگام هشدار دهد که در این عرصه خوب عمل می کند.

بروجردی گفت: در حوزه برون مرزی هم می بینید آمریکا در همه عرصه ها شکست خورد یک بعد مهم آن کار اطلاعاتی بود که وزارت اطلاعات ما هم نقش بسیار مهمی ایفا کرده است. ما در زنجیره بلند اقتدار ملی مان خلقه های متعدد داریم.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز