خبرگزاری کار ایران

زارعی در مخالفت با وزیر پیشنهادی اطلاعات:

به آقای خطیب رأی مخالف می‌دهم اما نمادین/ امروز یک وظیفه جهاد تبیین دارم

به آقای خطیب رأی مخالف می‌دهم اما نمادین/ امروز یک وظیفه جهاد تبیین دارم
کد خبر : ۱۵۱۸۹۵۵

نماینده تهران در مخالفت با وزیر اطلاعات گفت: آیا من می‌خواهم خلاف آیین‌نامه عمل کنم و به وزیر اطلاعات رای مثبت بدهم، من به او رای منفی می‌دهم اما رای من نمادین است. من نمی‌خواهم در مذمت دستگاه اطلاعاتی صحبت کنم. اما امروز یک وظیفه جهاد تبیین دارم.

به گزارش ایلنا ، مجتبی زارعی نماینده تهران در مجلس در مخالفت با برنومه‌های وزیر پیشنهادی اطلاعات گفت: درود رهبر حکیمی که می‌خواهد وزیر اطلاعات و دستگاه‌های اطلاعتی زیر نظارت شما نمایندگان ملت باشند. رای من چه تاثیری دارد الحمدلله وزبر اطلاعات رای خواهد آورد. آیا من می‌خواهم خلاف آیین‌نامه عمل کنم و به وزیر اطلاعات رای مثبت بدهم، من به او رای منفی می‌دهم اما رای من نمادین است. من نمی‌خواهم در مذمت دستگاه اطلاعاتی صحبت کنم. اما امروز یک وظیفه جهاد تبیین دارم.

وی با بیان اینکه هیچ یک از سروران را دعوت به رای ندادن به آقای خطیب نمی‌کنم، گفت:  این هم خلاف آیین‌نامه نیست زیرا فقط رای من منفی است.

این نماینده مجلس تاکید کرد: آیا دستگاه اطلاعاتی شکست نداشته؟ داشته اما پیروزی‌های دستگاه اطلاعتی بر ناکامی‌ها و شکست‌هایش غلبه دارد.

وی یادآور شد: خبرنگاری به وزیر اطلاعات گفته است که آیا وزرا رای می‌آورند، ایشان فرمود انشاءالله یکدست رای بیاورند من برای این کلمه جهاد تبیین دارم. شما در ابن فیلم سمتتان چه بود ؟ 

زارعی عنوان کرد: امام خامنه‌ای ۱۲ معیار برای کابینه داده‌اند و سیاست اقدام این ۱۲ معیار را هم دادند فرمودند مجلس با دولت همکاری کند و دولت حساسیت‌های مجلس را در نظر بگیرد. من این را با جناب خطیب صحت سنجی کردم و گفتم کارش درست نبود این اشتباه لپی بود اما اصلاحش نکرد.

وی افزود: کسی که فکر می‌کند به پزشکیان لطف کرده که در کابینه آمده در روز واقعه هم به او گوش نخواهد داد. جامعه و دانشگاه ما به آرامش نیاز دارد. یک فرد بی‌سیم به دست جامعه را مورد تحریک قرار می‌دهد اما آقای مومنی گزینه مناسبی است.

نماینده تهران در مجلس خاطرنشان کرد: این اشتباه اگر تصلاح نشود کارشناسان اطلاعاتی را مایوس میکند پیام محافظه کاری به جامهه می دهد نص ما قانون و رهبری است. کسی که نظام را متهم به تقلب ۱۱ میلیونی کرد از شما رای بگیرد؟ او که در ماجرای دروغین جنگ هیبریدی به دختران جوان مداخله داشته از شما را بگیرد؟ او که مسئول روح و جسم مردم است از شما رای بگیرد؟

ما مخالف تبعیض هستیم از شما خواهش میکنم او که هنوز بعد از ۱۵ سال با وجود درخواست متواصعانه شما در کمیسیون از خلاف تاریخی خوو یک عذرخواهی ساده نمی‌کند و خیال میکند به رییس جمهور صادق ما لطف کرده که داخل کابینه شده است او فردا به رییس جمهور هم در روز واقعه گوش نخواهد کرد دولت اقای پزشکیان دولت کار وحدت همبستگی ملی است به پزشکیان کمک دهیم اما با اجرای قانون.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز