خبرگزاری کار ایران

حسین‌پور در موافقت با برنامه های وزیر پیشنهادی ارتباطات:

هاشمی نماد یک جوان نخبه ایرانی است

هاشمی نماد یک جوان نخبه ایرانی است
کد خبر : ۱۵۱۸۸۶۴

نماینده مردم پیرانشهر با اشاره به موافقت با برنامه‌های وزیر پیشنهادی ارتباطات در صحن علنی مجلس گفت: هاشمی در جهت خدمت به منافع ملی کوشا و متعهد بوده و رای اعتماد بالای ما به وی قدرت خواهد داد تا وزارت ارتباطات را به سمت تغییرات اثربخش هدایت کند.

به گزارش ایلنا، کمال حسین‌پور در نشست علنی امروز (شنبه، 27 مرداد ماه) مجلس شورای اسلامی در موافقت با کلیات برنامه وزیر پیشنهادی ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: دکتر ستار هاشمی فردی متعهد حرفه ای و شناخته شده در عرصه فناوری نوآوری کشور است. وی استادتمام هوش مصنوعی و یکی از پژوهشگران برتر این حوزه قلمداد می‌شود. همچنین هاشمی مراحل پیشرفت کاری خود به صورت سلسله مراتبی از مدیرکلی در استان فارس گرفته تا معاونت وزارت ارتباطات با سخت کوشی و پشت کار گذرانده است و با پیچ و خم‌های این وزارتخانه آشنایی دارد.

نماینده مردم پیران شهر و سردشت در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: از سویی دیگر توسعه سامانه‌های مختلف کشور از جمله سامانه صدور و مدیریت اسناد، سامانه سهام و... از مهمترین تجارب پژوهشی وی بوده است که نشان از توانمندی ارتباط علم و مهارت‌ها با نیازها کشور است.

این نماینده مردم در مجلس دوازدهم یادآور شد: تاکید بر توسعه زیرساخت‌های دیجیتالی و بهبود کانال‌های ارتباطی بین دولت و شهروندان برای اطمینان از شنیده شدن تمامی صداها، استفاده از فناوری‌های نوین همانند هوش مصنوعی برای بهبود دسترسی شهروندان به خدمات دولتی و غیره برنامه‌های هاشمی قلمداد می‌شود.

وی یادآور شد: ما باید به یاد داشته باشیم دکتر هاشمی فقط یک فرد نیست، بلکه نماد یک جوان نخبه ایرانی است که توانسته است با تلاش و پشت کار در نظام مقدس جمهوری اسلامی به رشد و بالندگی دست پیدا کند.

نماینده مردم پیرانشهر در مجلس گفت: دکتر هاشمی در جهت خدمت به منافع ملی کوشا و متعهد بوده و رای اعتماد بالای ما به وی قدرت خواهد داد تا وزارت ارتباطات را به سمت تغییرات اثربخش هدایت کند.

این نماینده مجلس بیان کرد: رزومه و مقالات علمی هاشمی را می‌توان در مهم‌ترین پایگاه‌های علمی جهان مطالعه کرد. جامعیت کارهای علمی ایشان در حوزه سایبری و فناوری‌های نوین و نیز سوابق مدیریتی ایشان در قوه مجریه و قضائیه در طراحی و اجرای پروژهای فناورانه کلان کشوری قابل مشاهده است که نشان از کارآمدی وی دارد.

 

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز