خبرگزاری کار ایران

قلاوند در موافقت با کلیات برنامه و خط‌‌مشی کابینه دولت چهاردهم:

به پاس صداقت پزشکیان به همه وزاری پیشنهادی او رای دهیم

به پاس صداقت پزشکیان به همه وزاری پیشنهادی او رای دهیم
کد خبر : ۱۵۱۸۸۰۴

نماینده اندیمشک گفت: جا دارد با مرام و پهلوانی همه دولت را حمایت کنیم پزشکیان انسانی با صداقت و شجاعت است همه جریان‌ها را در دولتش جا داده به پاس صداقت او به همه وزاریش رای دهیم.

به گزارش خبرنگار ایلنا، جهانبخش قلاوند نماینده اندیمشک در موافقت با کلیات برنامه و خط‌‌مشی کابینه دولت چهاردهم عنوان کرد: دولت در شرایط اضطراری تشکیل شده و نیاز است و بنا بر فرمایشات رهبری و همراهی ملت ایران این شرایط را درک کنیم.

وی افزود: رویکر های پزشکیان برنامه ای در چارچوب عملیانی و معتقد به اصول اخلاقی است وزرای دولت برآیندی از شرایط تاریخی امروز ما است در این شرایط داخلی و پیرامونی کشورمان، ترکیب وزرای پیشنهادی رئیس‌جمهور را زخمی نکنید.

این نماینده مجلس گفت: شرایط امروز کشورمان به گونه‌ای است که همه جناح‌ها و جریانات براساس همدلی و همراهی و وفاق گرد هم آمده‌اند و دعوت رئیس‌جمهور از همه جریان‌ها نماد این وفاق است. همانطور که عزیزان اصولگرا پای کار هستید اصلاح طلبان هم پای کار هستند و همه جریان ها این شرایط را رقم زدند و امروز نیاز به همراهی و همدلی بیشتری است.

قلاوند گفت: گیر دادن به وزرای پیشنهادی و دست گذاشتن بر روی نقطه ضعف‌های گذشته افراد جالب نیست و نیاز است، برنامه و کلیت دولت و همه وزرای پیشنهادی را با هم ببینیم و تایید کنیم. آقای پزشکیان برنامه دارد تعجب می کنم برخی گفتند کدام برنامه. راهبرهای رهبری در راس و برنامه چشم انداز ۲۰ ساله و برنامه هفتم  و بودجه همه برنامه است ضمن اینکه تمام وزرا هم برنامه عملیاتی دارند و آماده هستند و باید همراهی کنیم. برخی خدشه ایجاد کردند انتظار دارم سمت مظلوم را بگیرید اگر به کسی خدشه ای وارد شد مطمئن باشید که گذشته باشکوهی هم داشته است.  نقاط مثبت وزرا را ببینید، بعضی عزیزان ایثارگر و خانواده شهدا هستند و گذشته خود را در خدمت نظام بوده‌اند، با اغماض و گذشت رفتار کنیم و دل هیچ ایثارگری را نشکنید.

وی گفت: جا دارد با مرام و پهلوانی همه دولت را حمایت کنیم پزشکیان انسانی با صداقت و شجاعت است همه جریان‌ها را در دولتش جا داده به پاس صداقت او به همه وزاریش رای دهیم.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز