خبرگزاری کار ایران

تاجگردون در موافقت با کلیات برنامه‌های وزرای پیشنهادی دولت چهاردهم:

نقطه قوت پزشکیان را نقطه ضعف او ننامید/ ایران امروز نیاز به کمک همه ما دارد

نقطه قوت پزشکیان را نقطه ضعف او ننامید/ ایران امروز نیاز به کمک همه ما دارد
کد خبر : ۱۵۱۸۷۹۳

نماینده گچساران گفت: امروز نقطه قوت پزشکیان را نقطه ضعفش می‌گوییم، می‌گویید پزشکیان برنامه ندارد، این را به فال نیک بگیرید که نیامد بگوید ۲ هزار صفحه برنامه دارم. این برنامه را شما تصویب کردید اگر می‌آمد می‌گفت برنامه دارم باید شک می کردید. نقطه قوت پزشکیان را نقطه ضعف او ننامید؛ ما باید پاسخگوی درخواست پزشکیان باشیم چراکه ما برنامه را نوشتیم و ما آن را تصویب کردیم.

به گزارش ایلنا، غلامرضا تاجگردون نماینده گچساران در موافقت با کلیات برنامه‌های وزرای پیشنهادی دولت چهاردهم عنوان کرد: امروز سرنوشت مملکت دست ماست که بخواهیم برای چهار سال آینده ورق زیبایی را رقم بزنیم امروز روز زیبایی بود، روزی که یکی از عزیزترین افراد نزدیک به رئیس‌جمهوری در نقد او صحبت کرد و در انتها گفت که من به شخص رئیس‌جمهور اعتماد دارم.

وی یادآور شد: زیباتر آن بود که کسی که تمام قد ایستاد که پزشکیان رای نیاورد، امروز در دفاع از پزشکیان صحبت کرد. امروز را قدر بدانید که روز انسانیت و بزرگی مجلس است که می‌توانیم وفاق را در صحبت نمایندگان ببینیم. شاید بر کسی خرده بگیریم اما در باب کلیات آنچه روح کابینه است می‌خواهیم صحبت کنیم.

این نماینده مجلس تاکید کرد: ایران امروز نیاز به کمک همه ما دارد و ما حق نداریم نفس‌های به تلاطم افتاده ایران را بیش از این آزار دهیم. دشمنان ایران را هدف گرفته‌اند، نه پزشکیان و قالیباف و یا جلیلی را. نه با دعوای ما خوشحال می‌شوند و نه با شادی ما آنها ایران ما را نمی‌خواهند و ما باید بجز این به چیزی نیاندیشیم.

وی افزود: یادمان نرود ۵۰ درصد از جمعیت واجد شرایط رای ندادند یعنی حداقل آنها ما را قبول ندارند. نگذارید به ریش ما بخندند که برای موضوعات اینچنینی حرفی بزنیم که درست نباشد.

تاجگردون یادآور شد: امروز نقطه قوت پزشکیان را نقطه ضعفش می‌گوییم، می‌گویید پزشکیان برنامه ندارد، این را به فال نیک بگیرید که نیامد بگوید ۲ هزار صفحه برنامه دارم. این برنامه را شما تصویب کردید اگر می‌آمد می‌گفت برنامه دارم باید شک می کردید. نقطه قوت پزشکیان را نقطه ضعف او ننامید؛ ما باید پاسخگوی درخواست پزشکیان باشیم چراکه ما برنامه را نوشتیم و ما آن را تصویب کردیم.

وی ادامه داد: همه ما در طول زمان دچار اشتباه می شویم همه انسان هستیم عقل می گوید انسان را در طول ارزیابی کنید در نقطه ارزیابی نکنیم اگر میخواستیم ما را در نقطه ضعف و خطایمان بررسی کنند همه ما مردودیم دوست ما جانباز است آقای ظفرقندی سینه اش به تلاطم افتاده از شیمیایی بعد می گوییم مردود است و همه ما اینجا نبودیم پزشکیان با این کابینه آمده است خوب یا بد، برای ایران و ملت‌مان با او همراهی کنید.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز