خبرگزاری کار ایران

سخنگوی کمیسیون برنامه و بودجه مطرح کرد؛

تاکید اعضای کمیسیون بر ارائه لایحه حمایت از خبرنگاران توسط وزیر پیشنهادی ارشاد

تاکید اعضای کمیسیون بر ارائه لایحه حمایت از خبرنگاران توسط وزیر پیشنهادی ارشاد
کد خبر : ۱۵۱۷۷۶۸

سخنگوی کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس، گفت: اعضای کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی در نشست بررسی برنامه‌ها و سوابق وزیر پیشنهادی فرهنگ و ارشاد اسلامی بر لزوم ارائه لایحه حمایت از خبرنگاران تاکید کردند

به گزارش ایلنا، محمد مهدی مفتح سخنگوی کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی، در تشریح نشست صبح امروز ( چهارشنبه ۲۴ مردادماه) کمیسیون متبوع خود، گفت: تمامی وزرای پیشنهادی با حضور در کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی در مدت سه روز سوابق و برنامه‌های خود را تبیین کردند.

نماینده مردم تویسرکان در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: نمایندگان عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس با توجه به حضور هر وزیر پیشنهادی دغدغه‌های ذی‌ربط را در حوزه تخصصی آن وزارتخانه مطرح کردند و از وزیر مربوطه راه کارها و برنامه‌ها را مطالبه نمودند.

این نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی افزود: در نشست صبح امروز کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی وزیر پیشنهادی فرهنگ و ارشاد اسلامی با تشریح برنامه‌های خود بر لزوم رفع مشکلات حوزه فرهنگ و هنر و رسانه تاکید کرد.

مفتح ادامه داد: اعضای کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی در نشست بررسی برنامه‌ها و سوابق وزیر پیشنهادی فرهنگ و ارشاد اسلامی بر لزوم ارائه لایحه حمایت از خبرنگاران تاکید کردند و دغدغه نمایندگان عضو کمیسیون استفاده از نظرات خبرنگاران و نه صرفا مدیران مسئول و مالکان رسانه‌ها، در لایحه مذکور بود.

سخنگوی کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی با اشاره به حضور وزیر پیشنهادی نیرو در نشست این کمیسیون، گفت: دغدغه اصلی نمایندگان در بررسی برنامه های علی آبادی موضوع ناترازی انرژی، قطع برق صنایع و واحدهای مسکونی و لزوم ایجاد توازن در عرضه و تقاضای این بخش بود.

این نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی، گفت: وزیر پیشنهادی میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی نیز در نشست کمیسیون برنامه و بودجه مجلس حاضر شد و مطالبی در خصوص توجه به میراث فرهنگی و نگهداری مطلوب از آثار باستانی و اقتصاد توریسم مطالبی مطرح شد.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز