خبرگزاری کار ایران

فیاضی در گفت‌وگو با ایلنا:

وزن کابینه معرفی شده از سوی رئیس‌جمهور متوسط است/ ۳ الی ۴ وزیر پیشنهادی چالش جدی دارند

وزن کابینه معرفی شده از سوی رئیس‌جمهور متوسط است/ ۳ الی ۴ وزیر پیشنهادی چالش جدی دارند
کد خبر : ۱۵۱۶۵۶۹

نماینده محمود‌آباد و نور گفت: به گمانم افتادگی برای وزرای معرفی شده وجود دارد؛ البته گفته شده است افتادگی آموز اگر طالب خیری. درباره گزینه پیشنهادی که خانم هستند خیلی‌ها مخالف هستند. ۲ گفتن‌های جدی (مخالفت‌های جدی) در خصوص ایشان وجود دارد. به نظرم ۳ الی ۴ نفر چالش جدی دارند.

عبدالوحید فیاضی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا، درباره وزرای پیشنهادی از سوی رئیس دولت چهاردهم و واکنش نمایندگان هنگام اعلام برخی از اسامی، گفت: ذات مجلس همین است با شنیدن اسامی واکنش نشان می‌دهند یا ۲ می‌گویند و یا ۴؛ حال با این اوصاف مجلس بنای همکاری دارد.

نماینده محمود‌آباد و نور خاطرنشان کرد: اعتقاد ما این است اگر به قول فرمایشات مقام معظم رهبری رئیس جمهور موفق باشد همه موفق هستیم و تلاش ما این است که به رئیس جمهور کمک کنیم. 

وی ادامه داد: وزن کابینه‌ای که معرفی شده متوسط است، این که بگوییم وزن بالایی دارد و یا کم است، خیر یک وزن متوسط دارد، یعنی مدلش متوسط است. چراکه در بین وزرای معرفی شده برخی هستند که از ورزای آقای رئیسی خیلی قوی‌ترند بعضی‌ها هم ممکن است ضعیف‌تر باشند، از همین رو معدل‌گیری بکنیم، متوسط است.

این عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی  با اشاره به وزرای پیشنهادی آموزش و پروش و علوم، گفت: در حوزه آموزش و پروش و آموزش عالی وزرایی که معرفی شده‌اند سیاسی نیستند، گاهی اوقات مشاهده می‌کنیم افراد تند و تیز سیاسی هستند اما خوشبختانه این در مورد وزرای آموزش و پروش و علوم لحاظ شده، زیرا واقعا نگرانی‌ها در این مورد بیشتر است.

وی ادامه داد: حال چه میزان در حوزه‌های فنی و حرفه‌ای خودشان را نشان دهند؛ بسته به این است که چگونه خودشان را به کمیسیون‌ها معرفی کنند. 

فیاضی درخصوص برخی از گمانه‌زنی‌ها در خصوص رد وزرای مطرح شده، بیان کرد: به گمانم افتادگی برای وزرای معرفی شده وجود دارد؛ البته گفته شده است افتادگی آموز اگر طالب خیری. درباره گزینه پیشنهادی که خانم هستند خیلی‌ها مخالف هستند. ۲ گفتن‌های جدی (مخالفت‌های جدی) در خصوص ایشان وجود دارد. به نظرم ۳ الی ۴ نفر چالش جدی دارند.

وی گفت: در مورد وزیر پیشنهادی نیرو بعضاً معتقدند در سمت قبلی خود موفق بوده است برخی هم می‌گویند نبوده است. من به نظرم می‌آید در صنعت خیلی موفق نبوده است شاید در نیرو موفق باشد چرا که سابقه کار در حوزه نیرو و سد سازی را دارد. ممکن است آقای همتی هم بیفتد.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز