خبرگزاری کار ایران

نماینده ولی فقیه در استان زنجان:

‌نیروی هوایی ارتش پیشتاز در حمله به دشمن و دفاع از میهن اسلامی است/رزمندگان فلسطین به برکت قرآن پیروز نبرد خواهند بود

‌نیروی هوایی ارتش پیشتاز در حمله به دشمن و دفاع از میهن اسلامی است/رزمندگان فلسطین به برکت قرآن پیروز نبرد خواهند بود
کد خبر : ۱۵۱۴۸۷۰

آیت الله خاتمی در مراسم اختتامیه بیست و چهارمین دوره مسابقات قرآن کریم نهاجا با بیان اینکه ‌نیروی هوایی ارتش پیشتاز در حمله به دشمن و دفاع از میهن اسلامی است اظهار کرد: رزمندگان فلسطینی به برکت قرآن پیروز نبرد خواهند بود.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی ارتش، آیت الله خاتمی نماینده ولی فقیه در استان زنجان و امام جمعه زنجان در مراسم اختتامیه بیست و چهارمین دوره مسابقات قرآن کریم خواهران شاغل، همسران و فرزندان کارکنان نهاجا با بیان اینکه آذربایجان در تاریخ این کشور همیشه از قیام مشروطیت تا مقابله با تجزیه‌طلبان و در دوران انقلاب اسلامی و نیز جنگ تحمیلی پیشتاز بوده است، گفت: به شما جوان‌ها توصیه می‌کنم تاریخ کشور را بخوانید، مقام معظم رهبری(مدظله‍العالی) فرمودند، ملتی که ریشه خود را نشناسد، مانند درخت بی‌ریشه است.

آیت الله خاتمی اظهار کرد: قیام ۲۹ بهمن سال ۱۳۵۶ مردم تبریز که در اربعین قیام مردم قم شروع شد، پیروزی انقلاب را تسریع بخشید..

وی با بیان اینکه خدمت در پایگاه دوم شکاری به عنوان نماینده امام در ارتش و نیروی هوایی، یکی از بهترین و شیرین‌ترین دوران زندگی من بوده است، خاطرنشان کرد: نیروی هوایی ارتش همیشه در بین نیروهای مسلح ما پیشتاز بوده و است، بیعت همافران این نیرو در ۱۹ بهمن سال ۱۳۵۷ تیر خلاصی به پیکره رژیم شاهنشاهی بود.

نماینده ولی فقیه در استان زنجان بیان کرد: من در اولین روز جنگ در پایگاه دوم شکاری حضور داشتم و از نزدیک شاهد غیرت، شجاعت و روح بلند کارکنان و خلبانان این پایگاه برای پاسخ سخت به تجاوز دشمن بودم، ۴۰ سورتی پرواز از این پایگاه انجام شد و جواب محکمی به صدام داده شد.

ایت الله خاتمی افزود: یکی از یگان‌های پیشتاز در حمله به دشمن و دفاع از تمامیت ارضی و بالا بردن قدرت دفاعی کشور ما در برابر دشمنان، پدران و همسران شما عزیزان در نیروی هوایی ارتش هستند و باید به این امر افتخار کنید.

وی با بیان اینکه در یکی از عملیات‌ها قرار بود منطقه نظامی در داخل خاک عراق منهدم شود، شهید خادم ظریف روی هدف رسید اما بمب را رها نکرد و همه از این کار او عصبانی بودند، بالاخره دوباره روی هدف رفت و آنجا را منهدم کرد، خاطرنشان کرد: وقتی هواپیمایش نشست، فرمانده پایگاه دلیل این کارش را جویا شد، این شهید عزیز گفت وقتی روی هدف قرار گرفتم، چند ماشین غیرنظامی آنجا بود، ما برای اعتقاداتمان می‌جنگیم و از جوانمردی به دور بود که آن‌ها کشته شوند، به همین خاطر دور زدم و وقتی آن‌ها از منطقه دور شدند، بمب‌ها را رها کردم و این اتفاق نشان از روح بلند خلبانان نیروی هوایی و ایمان قوی آنها بود.

آیت الله خاتمی در ادامه با اشاره به اینکه امروز اقتدار میدانی ما با دیپلماسی و قدرت دفاعی، نفس جنایتکارترین رژیم‌های دنیا را بریده است تصریح کرد: مطمئن باشید اگر آمریکایی‌ها و اسرائیلی‌ها بدانند که با حمله نظامی به ایران موفق خواهند شد، لحظه‌ای برای حمله نظامی درنگ نخواهند کرد.

وی اظهار کرد: رزمندگان فلسطینی که هم اکنون در تونل‌های زیرزمینی در غزه در حال نبرد با دشمن هستند، نیمی از آنها حافظ کل قرآن و بقیه نیز در مسیر قرآن قرار دارند، این‌ها قطعا به برکت همین قرآن پیروز نبرد با صهیونیست‌ها خواهند بود.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز