خبرگزاری کار ایران

بشری در نطق میان دستور مطرح کرد؛

درخواست تسریع در پرداخت مطالبات فرهنگیان و جذب نیروهای خرید خدماتی و نهضت سوادآموزی

درخواست تسریع در پرداخت مطالبات فرهنگیان و جذب نیروهای خرید خدماتی و نهضت سوادآموزی
کد خبر : ۱۵۱۳۱۴۶

نماینده مردم پاکدشت در مجلس شورای اسلامی طی تذکری به وزیر آموزش و پرورش خواستار تسریع در پرداخت مطالبات فرهنگیان و جذب و به کارگیری نیروهای خرید خدماتی و نهضت سوادآموزی و طرح امین شد.

به گزارش ایلنا، فرهاد بشیری در نطق میان دستور جلسه علنی امروز یکشنبه( ۱۴ مردادماه) مجلس شورای اسلامی گفت: با نام و یاد شهدای عزیز سردار دلها حاج قاسم سلیمانی و امام شهیدان و آرزوی توفیق برای همه خادمان مردم به خصوص،مقام معظم رهبری و سعادت و سربلندی برای ملت سربلند ایران اسلامی به ویژه مردم حوزه انتخابیم،شهرستان پاکدشت را از خداوند خواست دارم.

این نماینده مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه نطق امروز بنده مصادف است با صدور فرمان مشروطیت، گفت: از این رو سالروز مبارزات آزادی‌خواهان کشور برای رهایی از استبداد شاهنشاهی را گرامی می‌داریم.

وی در ادامه با اشاره به مشارکت مردم در انتخابات ادامه داد: مشارکت مردم خوب و بصیر ایران در دو مرحله انتخابات زودهنگام ریاست جمهوری قابل تقدیر است. از برگزارکنندگان، ناظران و حافظان امنیت برگزاری انتخابات و نامزدهای محترم و هواداران آنها تشکر می‌کنم و برای منتخب مردم برای چهاردهمین دوره ریاست جمهوری، آقای دکتر پزشکیان نیز آرزوی موفقیت دارم.

این نماینده مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: مراسمات تنفیذ و تحلیف رئیس جمهور انجام گرفت، امید دارم ایشان با همان تفکر رزمندگی و بسیجی، نیروهای توانمند و شایسته را برای تصدی وزارتخانه‌ها به مجلس شورای اسلامی جهت اخذ رای اعتماد، معرفی نماید که پس از اخذ رای اعتماد از سوی نمایندگان مردم، هیئت دولت تشکیل گردد و وقفه‌ ایجاد شده پس از شهادت آیت الله رئیسی، رئیس جمهور شهید جبران شود.

بشیری در ادامه تاکید کرد: ضمن محکومیت جنایات سردمداران جنایتکار رژیم صهیونیستی در سرزمین‌های اشغالی و ترورهای جنون بار آنها در سطح منطقه و به ویژه ترور میهمان مراسم تحلیف رئیس جمهور چهاردهم، - دکتر اسماعیل هنیه رئیس محترم دفتر سیاسی حماس - از مجامع بین المللی و همه دولتمردان منصف جهان، به ویژه کشورهای اسلامی می‌خواهم با اتخاذ مواضع شجاعانه، این اقدامات دیوانه وار دولتمردان صهیونیست را محکوم نمایند و با اتخاذ تصمیمات به موقع از ریختن خون بی‌گناهان جلوگیری کنند و با مسببان آن نیز مطابق با قوانین بین‌المللی، برخورد قاطع و جدی کنند. همچنین مسئولان کشور حادثه تروریستی برای دکتر هنیه را بررسی دقیق و کارشناسان کنم و نتیجه را به اطلاع عموم برسانند.

وی در ادامه در تذکری به وزیر جهاد کشاورزی گفت: باید در پرداخت طلب گندمکاران عزیز تسریع شود.

بشیری در ادامه طی تذکر به وزیر راه و شهرسازی خواستار تسریع در رابطه با بهره‌برداری از قطعه اول کمربندی ملی پاکدشت شد.

این نماینده مجلس شورای اسلامی در ادامه طی تذکری به به وزیر نیرو خواستار اقدامات فوری برای تامین آب شرب برای مردم شهرهای پاکدشت شریف آباد و روستاهای تابعه شد.

وی در ادامه در تذکری به وزیر کشور خواستار تسریع در ساماندهی اتباع خارجی و اقدامات دقیق‌تر و کارشناسانه برای خدمت رسانی به زائران اربعین حسینی عازم به عتبات عالیه، شد.

وی در ادامه طی تذکر دیگری به وزیر آموزش و پرورش خواستار تسریع در پرداخت مطالبات فرهنگیان و جذب و به کارگیری نیروهای خرید خدماتی و نهضت سوادآموزی و طرح امین شد.

این نماینده مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: امیدواریم رئیس جمهور محترم انشالله وزرای محترم کابینه چهاردهم را هرچه سریع‌تر به مجلس معرفی کند.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز