خبرگزاری کار ایران

تفاهمنامه همکاری میان مرکز وکلای قوه قضاییه و سازمان بهزیستی کل کشور امضا شد

تفاهمنامه همکاری میان مرکز وکلای قوه قضاییه و سازمان بهزیستی کل کشور امضا شد
کد خبر : ۱۵۰۹۷۵۴

مرکزوکلا، کارشناسان رسمی و مشاوران خانواده قوه قضاییه با سازمان بهزیستی کل کشور تفاهمنامه همکاری امضا و بر ارائه خدمات موثر و خالصانه به اقشار آسیب پذیر تاکید شد.

به گزارش ایلنا، تفاهمنامه همکاری میان مرکز وکلا، کارشناسان رسمی و مشاوران خانواده قوه قضاییه با سازمان بهزیستی کل کشور امضا شد و در این جلسه که با حضور عبدلیان پور رئیس مرکز وکلا و علی محمد قادری رئیس سازمان بهزیستی کل کشور برگزار شد، طرفین بر ضرورت ارائه خدمات موثر و خالصانه به اقشار آسیب پذیر تاکید کردند.

رئیس مرکز وکلا ضمن امضای این تفاهنامه گفت: ما پیش از این توافقات و همکاری‌هایی را با بهزیستی داشتیم و در بحث وکیل معاضدتی خدمات زیادی به اعضای خانواده این سازمان ارائه می‌دادیم؛ اما با تلاش و پیگیری‌های خالصانه قادری امروز به یک توافق جامع تری رسیدیم و برخی نواقص و مشکلات قبلی را برطرف کردیم.

وی ادامه داد: این تفاهم و توافق ضمن ارائه خدمات به اقشار نیازمند جامعه موجب متنفع شدن هر دو مجموعه خواهدشد.

عبدلیان پور افزود: به نوبه خودم از تمام کسانی که زمینه افتخار خدمت به خانواده بهزیستی را فراهم کردند تشکر می‌کنم. چرا که در این کار عام المنفعه رضایت خلق و خدا نهفته است و ارزشی غیرقابل وصف برای ما محسوب می‌شود.

دراین جلسه علی محمد قادری معاون وزیر کار و رفاه اجتماعی و رئیس سازمان بهزیستی بیان کرد: باید خداوند را از بابت این فرصت‌های مغتنمی که در اختیار کارگزارن نظام جمهوری اسلامی قرار می‌دهد تا همراستا و همسو با یکدیگر امکان خدمت حکیمانه و خلاقانه به ملت شریف ایران را فراهم می‌سازد، شکر کرد.

رئیس سازمان بهزیستی در ادامه گفت: شناخت ما از برداشت‌هایی که در این مدت از شخص برادرارجمند عبدلیان پور داشته ایم نشان دهنده یک وابستگی عاطفی و مسئولیت پذیری اجتماعی درمورد اهداف سازمان بهزیستی و خانواده‌های آسیب پذیر و خانواده‌های معلولان و سایر اقشار مرتبط با بهزیستی می‌باشد.

وی افزود: رئیس مرکز وکلا  با اخلاص پیشقدم شدند و امروز این توفیق حاصل شد تا دو مجموعه به یک تفاهمنامه رسیدند که درموضوعات نظام حمایت از خانواده، حوزه‌های حقوقی و مشاوره بتوانیم به مردم شریف کمک کنیم و مشکلات را برطرف و هدایت موضوعی داشته باشیم.

امیدواریم بتوانیم اهداف مذکور در تفاهمنامه را محقق سازیم و وسعت خدمت رسانی به جامعه هدف مدنظر را با کیفیت گسترش دهیم تا موجب امیدآفرینی شود.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز