خبرگزاری کار ایران

اسحاقی در اخطار قانون اساسی:

باید به جای تولید سامانه، ببینیم کجاها عدالت برقرار نشده است

باید به جای تولید سامانه، ببینیم کجاها عدالت برقرار نشده است
کد خبر : ۱۵۰۸۲۷۴

نماینده مردم قائنات در مجلس گفت: ما باید به جای اینکه دنبال تولید سامانه باشیم ببینیم کجاها عدالت برقرار نشده است چرا در برخی از شهرستان ها از حق کارگران کم می کنیم اما هیچ زیرساخت رفاهی نه سالن ورزشی بیمارستان مجموعه درمانی فراهم نمی‌شود.

به گزارش ایلنا، سلمان اسحاقی در نشست علنی امروز (سه شنبه ۲ مرداد ماه) پس از گزارش وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در رابطه با ایجاد سامانه پایگاه رفاه ایرانیان در اخطار قانون اساسی، گفت: اصل ۴۳ قانون اساسی به وزارت تعاون برای تحقق حقوق مردم کمک می کند، ۴۵ سال از پیروزی انقلاب می گذرد اما هر زمانی که ما می خواهیم از حقوق کارگران و افراد تحت تکفل این وزارتخانه صحبت می شود، گزارشی از سامانه ها ارائه می شود، خروجی این سامانه ها که مکرر تولید می شود چیست؟ همیشه صحبت از این بوده که اطلاعات مربوط به افرادی که تحت تکفل وزارت تعاون هستند را جمع آوری کرده ایم و بر آن مبنای آن عدالت را سرلوحه قرار دهیم.

وی افزود: چه کاری برای شهرستان های مرزی ما که شاید بیش از صدها هزار نفر تحت تکفل این زوارتخانه هستند و هر ماه از حقوق آن ها برای بیمه کم می شود، انجام شده است از وزارت تعاون  سوال می کنم که برای شهرستان قائنات و زیرکوه که بیش از ۶۰ هزار بیمه شده دارد و هر ماه از حقوق آن ها به عنوان بیمه کم می شود چه زیرساخت رفاهی فراهم شده است، یک سالن ورزشی که بیش از ۱۰سال است با وجود کارخانه سیمان که ذیل شستا شما قرار داد نیمه تمام مانده است.

این نماینده مردم در مجلس دوازدهم  تصریح کرد: ما هنوز هم به وزارت تعاون امیدوار هستیم که زیرساخت ها را برای مناطق محروم ایجاد کند، ما باید به جای اینکه دنبال تولید سامانه باشیم ببینیم کجاها عدالت برقرار نشده است چرا در برخی از شهرستان ها از حق کارگران کم می کنیم اما هیچ زیرساخت رفاهی نه سالن ورزشی بیمارستان مجموعه درمانی فراهم نمیشود.  کارمندان سازمان بهزیستی مظلوم هستند، شخص دو معلول دارد و فقط ماهی ۷۰۰ هزار تومان دریافت می کند.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز