خبرگزاری کار ایران

عارف:

پرداختی‌های دولت به برخی افراد در شب انتخابات بی‌اخلاقی بزرگی بود

پرداختی‌های دولت به برخی افراد در شب انتخابات بی‌اخلاقی بزرگی بود
کد خبر : ۱۵۰۱۴۰۰

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت:‌ برخی پرداختی‌های دولت به برخی افراد شب انتخابات صورت گرفت که این بی‌اخلاقی بزرگی است اما مردم آگاه هستند.

به گزارش ایلنا، محمدرضا عارف در حاشیه حضور در مرحله دوم‌ چهاردهمین دوره انتخابات رئیس جمهوری در حسینیه جماران در جمع خبرنگاران داخلی و خارجی گفت: برخی پرداختی های دولت به برخی افراد شب انتخابات صورت گرفت و این بی‌اخلاقی بزرگی است اما این مسائل شاید در کوتاه مدت به افراد کمک کند اما در بلندمدت تاثیری ندارد و مردم آگاه هستند.

وی افزود: رأی دادن یک وظیفه است‌ و به نظر من بهتر است که آدم هرچه زود‌تر وظیفه‌اش را انجام بدهد. در کنار این وظیفه شخصی، احساس می‌کنم اگر مسئولین زود‌تر رأی بدهند، جوانان انگیزه بیشتری برای‌ مشارکت و حضور پیدا می‌کنند.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با ابراز امیدواری از اینکه امروز مشارکت بیش از جمعه گذشته را شاهد باشیم، افزود: ۶۰ درصدی که نیامدند، باید علت نیامدنشان بررسی شود؛ طبیعتا حرف‌هایی دارند. ان شاءالله بتوانیم با تعامل با آنها و پیگیری مطالباتشان که قطعا مطالبات به حقی هست، در انتخابات‌های آینده حضور آنها را داشته باشیم.

وی با بیان اینکه همیشه اعتقاد به یک رقابت جدی و اخلاق مدارانه داشتیم، گفت: در رقابت در همه زمینه‌ها باید با رعایت اخلاق دیدگاه های خودمان را مطرح کنیم تا مردم انتخاب کنند. فردای انتخابات ما وارد فاز رفاقت می‌شویم و انتظار ما این است که از فردا شاهد یک همبستگی و یک صمیمیت بین رقبای دیروز باشیم.

عارف یادآور شد:‌ رئیس جمهور هر کس باشد باید خود را رئیس جمهور ۸۰ میلیون نفر بداند و موظف به پیگیری منویات و نظرات همه ۸۰ میلیون نفر هست که به اعتقاد من اتفاقاً باید اولویت داد به کسانی که به او رای ندادند.

وی تاکید کرد: رئیس جمهور باید مطالبات مردم را گوش کند و حرکت رئیس جمهور باید طبق قانون باشد و خودش را به هیچ وجه فراقانون نداند و قوانین و اسناد بالادستی داریم و هم مطالبات مردم هست که باید در چهارچوب قانون این‌ها ملاک عمل قرار بگیرد.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز